1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars Jedi: Fallen Order

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 15 nov 2019.

  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    En dan heb je eindelijk zo'n tergend dode map ( ben serieus maar 6 enemies tegen gekomen net op een hele fucking planeet) rond geklommen als een aapje dan ben je klaar met je missie denk je op naar de volgende planeet, maar nee hoor dan moet je nog is het hele fucking level terug gaan doorlopen en maar hopen dat je de weg nog weet. Wat bij mij dus vaak niet het geval is en ik een kwartier bezig ben om terug bij het schip te geraken.

    Dit hebben ze ook puur alleen maar gedaan om de speeltijd langer te maken natuurlijk maar dit voelt meer aan als werk dan lekker een game spelen. Vindt het echt belachelijk dat er 9s gegeven worden door reviewers voor deze game EA heeft wss een grote zal geld richting IGN etc gestuurd. Er wordr werkelijk waar niks nieuws of innovatiefs gedaan in deze game allemaal gejat van andere games en zelfs de lightsaber combat is vrij saai.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Userscore ligt toch ook rond de 8 en dat is zeker voor een EA game best netjes. Maar als ik de laatste " recensies " hier mag geloven is het een bagger game.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik denk dat de waarheid wat genuanceerder ligt. Het is ook niet zo dat hier heel veel mensen een mening posten. We zijn nauwelijks op pagina 2. ;)

    Maar opvallend is het wel. Eén reviewer noemde het al een game in een "Disney theme park" i.p.v. star wars universum en dat sluit aan bij wat hierboven wordt gezegd. Idd veel elementen lengen de speelduur gewoon op, zonder nieuwe gameplay toe te voegen. Het back tracken in een lege wereld is daar een mooi voorbeeld van.

    Mooi jasje, mooi geluid, maar met name bij de gameplay lijkt de balans niet lekker te liggen. Het is zeker geen God of War, waarvan ik juist die balans tussen vechten, verkennen en puzzelen heel prettig vond.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2019
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ook in het DF filmpje wordt benadrukt dat het een zeer leuke gameplay experience kan zijn. Smaken verschillen dus en iedereen zoekt iets anders in een game. Dat vinden we blijkbaar toch een beetje lastig om te accepteren.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Begonnen aan de game. Grafisch prachtig tot nu toe en audiovisueel ook erg mooi. De enige punten van kritiek tot nu toe is het continu moeten bevestigen van je loop, ren en klim acties. Ook ben ik van mening dat de besturing, standaard, vaak te wisselvallig is.

    Tijdens het rennen veel te gevoelig en tijdens gevechten te sloom, waarbij ik met name het locken van tegenstanders erg irritant vind en waar geen ontkomen aan lijkt te zijn zonder het helemaal uit te zetten.

    Verhaal tot nu toe valt me best mee, maar ben pas door de proloog. Hij loopt lekker soepel, maar moet wel bekennen dat het niet aan te raden is om downloads aan te hebben staan, dat ontregeld de game enorm. Voorlopige conclusie is dat er technisch nog veel moet gebeuren, maar visueel en audio technisch heb ik absoluut geen klagen nog. :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Tis een uncharted voor star wars liefhebbers...

    oordeel geveld na 2 uurtjes spelen,... Maar denk dat ik aardig gelijk heb :rolleyes:
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Na het kijken van deze heb ik nog veel meer zin in deze game, vanavond weer yess :cool:

    Sekiro heb ik maar opgegeven, maar beetje een easy dark souls had ik nog niet achter deze game gezocht,.. word die alleen maar beter van :thumbs:
     
  11. ricoyoutube

    ricoyoutube New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuke game

     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
     
    RemcoM en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ben deze game eindelijk beginnen spelen in het weekend en ik vind hem geweldig!
    Eigenlijk een goed voorbeeld dat een verhaal buiten de skywalker saga zeker kan werken.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor degene die deze game nog willen spelen, net als ik...

    CDKeys.com heeft de Deluxe versie rond de €27,- staan nu.
    De normale versie is vreemd genoeg duurder.
     
    Nol vindt dit leuk.
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583


    Game heeft een content update gehad met o.a. New Journey+ en combatuitdagingen.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Vermakelijke titel hoor. Ben nog niet zo ver maar mijn voorlopige indruk is positief, zoals ik had verwacht. Mijn eerste introductie in de franchise overigens hehe :oops:
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    films ook nooit gezien?
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nope :$
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Goed zo.
     

Deel Deze Pagina