Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kronos, 17 dec 2003.

1. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien ik geen thread in het xbox-LIVE gaming forum heb gevonden heb ik er zelf een aangemaakt...

Weet iemand iets van dit spel? Ik heb het Amerikanen zien spelen en hun zeggen dat het een van de beste live ervaringen tot nu toe is. Dus ik wil graag weten van mensen die hem hebben gespeeld of het daadwerkelijk zo'n goede game is.

Dit topic is puur voor het delen van de Live ervaring, niet voor vragen over het spel zelf, de releasedate of waar je hem vandaan hebt. Dát kan in de topics in het Xbox Games Forum.

Volgens Tothegame.com is de game al uit in Europa.

Amerikaanse reviews;
    http://xbox.gamezone.com/gzreviews/r21844.htm
    http://xbox.ign.com/articles/441/441229p1.html?
    http://www.gamespot.com/xbox/action/jediacademy/index.html
    http://www.gamespy.com/reviews/november03/jediacademyxbox

Moet je vooral op de multiplayer scores letten; dit spel moet gewoon masterlijk goed zijn online!

Laatst bewerkt: 30 dec 2003
  2. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor live game is het dan ??? team vs team of is er nu weer eens iets origineels mee gedaan?

Laatst bewerkt: 17 dec 2003
  3. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net glezen dat je ook ctf kan spelen, dus team vs. team. En het mooiste aan dit is dat het dan ook geschikt is voor clan matches!!:9

4. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Of de game al uit is in Europa?? joh ik zie um al zeker 3 weken bij onze FRS liggen!! Ik koop um nog niet want weet niet precies wat ik er van moet verwachten....ik probeer um nog steeds te krijgen om ertegen te ruilen...

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Op de pc is hij wel grappig. Beetje rondlopen met je lazerzwaardje of wat guns en natuurlijk de verschillende Force Powers gebruiken. Dat vond ik wel een leuke toevoeging.

6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    als het een goede online spel is koop ik em ooit nog wel :)

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Probleem met online spellen is dat ze in het begin veel gespeeld worden, maar als je een jaar later gaat kijken zijn er vaak al veel minder servers online...

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik al gemerkt bij RTCW eerst was het echt leuk een maand geleden zijn er heel weining servers enzo

9. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel vorige week gekocht. Als Star Wars fan kon ik de game niet laten liggen bij Bartje Smit. De besturing is lastig, vind ik. Het console-gevoel is anders dan bij andere games. Ik weet niet precies waar dit door komt.

Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  10. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Komt door ''The Force'' :):):):)

11. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat vind je dan zo goed aan deze game?

12. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Computerfreak

Dat zal ik je na het weekend vertellen. Ik zit nu nog in de training. In deze stage's speelt taktiek en inzicht een rol. Je moet even nadenken hoe je het level uit kan spelen... maar het lukt wel.

De sfeer is niet zo goed als in KOTOR, maar ik denk dat de LIve mogelijkheid wel wat is. Het is weer eens wat anders dan alleen maar "knallen". De force gebruiken heeft toch wel wat.

Ik heb de game op de gok gekocht, maar volgens de ps2-er (mijn zoon) kreeg de game een goeie score.

13. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :cool:

14. badboy1987

badboy1987 Whisky Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook gekocht.

De graphics zijn evengoed als kotor op sommige punten zelfs beter, de verschillende force powers zijn onwijs cool vooral Force Drain waarbij je het leven van iemand anders opzuigt.
    Veel bekende SW Characters uiteraard o.a Han Solo,Chewie,Luke,R2,3po enz.
    Live is ook leuk om te doen met toch wel aardig veel mensen online.

al met al toch (al)weer een geslaagd SW Spel

15. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat moet je doen dan online ?

16. badboy1987

badboy1987 Whisky Lover

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt verschillende online modes zoals power duel waarbij je 2 vs 1 een lightsaber duel hebt, normaal duel waarbij je gewoon 1 tegen 1 met een lightsaber vecht.siege,free for all,team free for all en capture the flag

Deel Deze Pagina