Star Wars Kotor 3 Komt in ieder geval wel

Discussie in 'Algemeen' gestart door RizlaPlus, 15 feb 2005.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    *)

Obsidian’s New Baby Jedi??
    George and crew are most pleased with the initial performance of KOTOR, so pleased in fact that KOTOR 3 is well into development! This time however expect everything to be new and improved! An all new next-gen engine is being prepped as is a modified battle system that will place a heavier emphasis on the lightsaber. There are even whispers that the game may be shown in some form at E3 THIS year, though I’d expect it to be far from completion, perhaps nothing but a video!".

Dit heb ik van www.starwarsknights.com

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ccooooolll :). alles mooier alles beter. kan niet wachten :)

3. ff1-x

ff1-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, door berichten als deze raken spellen gehyped en verwacht je er te veel van (denk aan fable wat toch ondanks alles een geweldig spel is). Kom op man kotor 2 is net uit en je gaat nu al praten over 3?

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    hij licht ons alleen maar in hoor is tog niks mis mee :confused: dit bericht komt waarschijnlijk uit de U.S.A en daar is KOTOR2 al ffies uit dus daar praten ze al wel over KOTOR 3. En de makers zeggen dat ze in het 3e deel de fouten er uit te halen en het tot een nog beter spel maken. Dus er is niks mis met zijn post

5. Trossarms

Trossarms Guest

Waarom zou ut niet kunnen 1 jaar voor dat halo 2 uit was waren ze ook al met halo3 bezig

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    KotOR 2 is een jaar na de release van KotOR 1 verschenen. Het zou dus goed kunnen dat KotOR 3 al in november / december in de (Amerikaanse) schappen zal komen te liggen. Dit is trouwens geen "hype bericht", maar een bevestiging dat er een deel 3 zal verschijnen.

Ik ben blij met dit nieuws, maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met deel 2. :)

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, ik ga hem zeker kopen..hoop wel dat ie xbox-live ondersteund :p

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the light side will overcome us O-)

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, deel 1 en 2 vind ik allebei toppers. Daar mag van mij wel een derde deel van komen. Al zou ik het niet erg vinden als een aantal zaken echt omgegooid worden. Denk hierbij vooral aan de graphics en vrijheid.

10. korpz

korpz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elk jaar een ander deel, en het battle system niet te erg veranderen

11. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    chill
    hoop dat het verhaal er niet slechter maar beter op wordt
    en graag iets meer verbeterigen

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit ook wel goed nieuws, ik moet alleen eerst nog deel 1 & 2 gaan spelen O-)

13. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar ben niet de beste in engels
    dus snapte niet wat die vent allemaal zij
    alleen e3 snapte ik maar wanneer komt ie uit
    hij zal tog wel worden uitgestelt
    en nouw mogen de graphics wel wat beter

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    George en de crew zijn erg tevreden met het resultaat van KOTOR. Zo erg tevreden zelfs dat KOTOR 3 in ontwikkeling is. Deze keer echter kun je verwachten dat alles nieuw en verbeterd wordt. Een nieuwe next-gen engine wordt gebouwd, een aangepast vechtsysteem wordt ontwikkeld wat meer gericht is op de lightsaber. Er wordt zelfs gefluisterd dat de game op de E3 dit jaar te zien zal zijn. Maar ik verwacht dat hij nog lang niet klaar is, misschien niet meer dan een video!

Aldus mijn vrije vertaling. Ze hebben het over next-gen. Dus de game komt op de xbox 2!

15. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    heel erg bedankt
    maar ga nou nog lkkr lang genieten van deel 2
    ook heel leuk

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Oeh wel vet! Hopelijk dat ze dan idd het gevechtssysteem perfectioneren en wat aan de laadtijden doen. Verder gaat dit wel goedkomen denk ik!

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Best jammer dat vele mensen reageren als "dit is overhyped". Deel 1 Was schitterend, Deel 2 een ware opvolger. Deel 3 is wat te snel aangekondigd, en ze gaan ver, ok. Maar zolang het goede games opleveren, is het voor mij ok. Nog meer van hetzelfde hoeft niet, maar dat zien wel wel dan ;)
    *ziet het al voor zich* "de Kotor serie Kotor X en kotor X2 enzo :p, zoals bij FF

18. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    op de xbox2 aub

19. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de andere posts eens doorlezen? Dat zeggen ze zelf al in het stukje, en dat heb ik al een paar posts terug gepost. Ze hebben het over een Next-gen engine. Dus ja, op de xbox 2. Anders zouden ze er ook wel vaart achter moeten zetten.

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit haat ik dus, tis nog niet uit of het geilen op een zogenaamd nog betere game begint al. leef is in het heden en denk is niet aan die game die over 2 jaar gaat uitkomen. Ik merkte namelijk met halo 2 dat ik er echt naartoe leefde. Dat is niet goed, enkel goed als je de laatste maand voor de release t spannend vindt.

Deel Deze Pagina