Star Wars KOTOR 3 Informatie: Nu volg ik al een tijdje de developement rond deze game,en dat hij komt is zeker het geval Er waren sommige sites die al spraken over een zekere KOTOR mmo. Volgens een eerder bericht zou de game al voor deze kerst in de winkel moeten liggen,maar aangezien er dus ook die online versie komt worden deze 2 titels een beetje door de geruchtenmolen doorelkaar gehaald. Uitgever: Lucasarts Ontwikkelaar: Bioware Genre: RPG Release: Niet bekend Informatie: http://games.fok.nl/news.php?newsid=25579 Meer informatie word vervolgd.
Juist, vraag ik me ook af! Heb deze avond zelfs nog KOTOR2 gespeeld, een nieuw spel begonnen. Tijden geleden en vind het nog altijd helemaal geweldig. Wat ik nu lees over KOTOR3 is zo minimaal, daar kan niemand iets mee. Zelf sta ik er verbaasd van dat er Bioware noch Obsidian aan een 3e titel bezig is. Ik hoop dat hij er komt, maar vooralsnog zie ik er weinig van.
Er is nog helemaal geen informatie bekend, behalve dat 'a source close to Bioware' had gezegd dat de MMO waaraan ze werken zich rond het KotOR universum afspeelt.
Mwoah, het kan leuk worden zo lang er maar niet maandelijks voor betaald hoeft te worden (wat toch wel weer niet zo zal zijn). Daarom laat ik deze (waarschijnlijk) ook aan me voorbij gaan.
Oh god, dat gemekker weer. Neen, dit nieuws is voor mij een teleurstelling omdat ik hoop(te) op een spel dat KotOR2 vervolgt. De geschiedenis van de Republiek is nog lang niet klaar en er is zoveel meer ruimte om de geheimgen van de Force uit de diepen. Dat gebeurde naar mijn idee al waanzinnig goed in het 2e spel, dat ik vind dat er nog veel meer mee kan gebeuren. Ach, misschien is er stiekem toch een KotOR3. Ik vind het jammer dat zoveel games een MMO (spin-off) krijgen. Is dat dan echt de toekomst?
http://www.jouwgames.nl/content/n/3892/KotOR_3_in_ontwikkeling.html http://www.fragland.be/news/BioWare-maakt-KotOR-3/19766/ Het zou om 2 games moeten gaan.
Is wat teleurgesteld...kan ik me best voorstellen...bleh...geef mij maar kotor3 snap uberhaupt niet waarom ze nu nog een MMO gaan maken...dat gezeik eerste paar maand altijd met lagg/bugs en al die andere crap....FOCUS!!! Nieuwe Jade empire zou ook wel leuk zijn...vind het gewoon jammer dat ze zich weer grootschalig gaan focusen en op geld...jammer
Ben het compleet met je eens Tricker, een nieuw deel van Kotor als 'normale 'Rpg zou fantastisch zijn, nu komen ze weer met een MMORPG aan wat wss gewoon een nieuwe Starwars Galaxies wordt. Even iets heel anders, ik las vandaag in de nieuwe Power Unlimited dat in het spel The Force Unleashed een planeet te sprake komt, ik ben de naam even kwijt, die compleet uit vuilnis uit de ruimte bestaat, en dat op deze planeet een aantal 'eastereggs' verstopt gaan zitten die voorwerpen uit de vorige Kotor games gaan bevatten, wat hopen jullie, als Kotor fans, dat je hier zult aantreffen? Persoonlijk hoop ik dat je de Ebon Hawke ziet liggen, het ruimteschip uit de eerste Kotor.
Als ze het flikken om maandelijks een bijdrage te vragen voor de consoles, is het voor mij meteen afgelopen met deze game... zoniet, lijkt me ERG tof om een kotor MMO te spelen.
Als het een MMO wordt dan is ook zo goed als zeker dat je er maandelijks voor moet gaan betalen, toch wel jammer, want ik had ook graag gewoon een nieuwe singleplayer KOTOR gezien.
Zou ubervet zijn een derde deel. Deel 1 is fantastisch en deel 2 is ook zeker een goeie game. Een MMO is best een vet idee alleen ben ik bang dat mijn sociale leven dan echt naar de tering gaat. WoW kon me niet lang boeien maar een Star Wars Kotor MMO, damn echt te wreed.
Het werd eens tijd dat ze begonnen hiermee, voor zover het klopt... Alleen jammer dat het zo lang heeft geduurt. Ik heb kotOR III voor heel lang gevolgd, wat er te volgen viel in ieder geval, maar heb nu toch een klein beetje m'n interesse verloren. Vooral met Mass Effect. Ik hoop dat ik kotOR II nog eens ergens kan vinden, die worden niet eens meer geproduceerd. Ook hoop ik dat het geen MMO wordt, dat zou een grote tragedie worden.
Mass Effect is een mooie game,maar KOTOR heb ik altijd beter gevonden maar ik ben dan ook niet zo'n shooter liefhebber. Ook was KOTOR 1 zowel deel 2 erg groot en was je alleen al aan sidequests uren bezig,en dat was echt geweldig. @043 Master Je kunt nog altijd proberen om voor de PC versie te gaan want die moet hier en daar nog zeker te krijgen zijn,de X Box verie zal inderdaad wat lastiger worden. Aangezien ikzelf nog naar het eerste deel op zoek ben,en zal ik proberen rond te checken voor deel 2 waar het gaat