Nu Star Wars KOTOR gold is en op de 16de in amerika uitkomt is mijn vraag wanneer die in europa uitkomt, want ik wacht al een tijdje op Star Wars KOTOR. http://swforums.bioware.com/viewtopic.html?topic=2342988&forum=26
Waarom oh waarom is er toch geen legaal programma als freeloader voor me xbox'je. Alleen maar door die rot fransen, duitsers en italianen owh ja en spanjaarden heb ik me game 2 maanden later
Hij bedoelt dat de games allemaal naar het Frans, Duits, Italiaans en Spaans vertaald moeten worden omdat hun te lam zijn om een beetje engels te lezen, daarom duurt het altijd langer voordat ze hier zijn.
w00t Dit spel wordt echt zo kickass Kan echt niet meer w88, maar September is zo'n beetje de maand dat er teveel uitkomt Outlaw Volleyball, Topspin, WWE raw 2, KotOR Alsof ik dan zoveel geld kan hebben net na de vakantie
ik vind gewoon dat ze de games voor de landen die geen vertaling nodig hebben (nederland, groot brittanie), gewoon ook de us release date moeten geven, kost mayb wel paar centen meer, maar wedden dat de duitsers en fransen etc dan ook overstag gaan=] maar anyway, het spel staat voor europa tog nog steeds geplant voor 26 september?
die duitsers en fransen en etc zullen nog niet overstag gaan al zet je een gun op hun kop,zo eigenwijs volk is dat. Maar ja ik zou het spel graag halen maar kan helaas door cc gebrek geen kotor spelen
Nou het moet natuurlijk zowiezo overgezet worden naar Pal. En 1x die shit verzenden naar Europa kost minder dan 2x.
Ik snap niet waarom ze nou niet tegelijkertijd NTSC en PAL spellen maken. Wij moeten altijd langer wachten. Morrowind was bijvoorbeeld vorig jaar mei al in Amerika, wij moesten wachten tot eind november (en nog zaten de bugs erin)
Pal komt later omdat de uitgevers in termijnen willen doen meestal. Net zoals DVD's die zijn ook altijd veel later. Ligt niet alleen aan die Fransen enzo. Wel deels. anders hadden we hem alsnog niet eerder ivm de zomerstop. ze gaan de game niet in de zomer uitgeven als iedereen op vakantie is. want als ie toch tegenvalt dan heeft niemand em meer op de releasedate gekocht. en die kopen em dan niet meer als ze negatieve reacties erover zien. Maarja ik dwaal af. Waarom zou je een NTSC kopen? dan kan je toch niet op Live spelen? of was dat nou die Galaxies die je alleen op Live kon spelen.
zoveel verandert er toch niet aan een spel als het naar pal wordt omgezet??!! Ze veranderen het toch alleen op zon manier dat het op pal xboxen speelbaar is of heb ik het nou helemaal fout?
Soms wel, soms niet. Splinter Cell was tegelijk in Amerika en Europa gerealesed. Maar Morrowind bijvoorbeeld was veel later dan de Amerikaanse versie (7 maanden later). Moet je Morrowind eens spelen en voor de lol de xbox op Duits of Frans instellen, dan weet je waarom (als je Morrowind tenminste hebt).