Star Wars KOTOR is gold

Discussie in 'Algemeen' gestart door dak125, 10 jul 2003.

1. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  2. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou pas in September naar Europa komen

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, ik zit er ook met smart op te wachten._O_

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom oh waarom is er toch geen legaal programma als freeloader voor me xbox'je.

Alleen maar door die rot fransen, duitsers en italianen owh ja en spanjaarden heb ik me game 2 maanden later

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    waar hebbie het over?

6. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat de games allemaal naar het Frans, Duits, Italiaans en Spaans vertaald moeten worden omdat hun te lam zijn om een beetje engels te lezen, daarom duurt het altijd langer voordat ze hier zijn.

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    w00t :) Dit spel wordt echt zo kickass :) Kan echt niet meer w88, maar September is zo'n beetje de maand dat er teveel uitkomt :'-( Outlaw Volleyball, Topspin, WWE raw 2, KotOR :'-( Alsof ik dan zoveel geld kan hebben net na de vakantie :mad:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik hoop dat ik hem snel binnen krijg voor dit soort spellen heb ik een NTSC xbox!

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    lucky bastard!

10. Jah idd :D, Rot Fransen, Italianen en KakSpanjaarden leer gvd Engels dan krijgen wij de games eerder :)

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind gewoon dat ze de games voor de landen die geen vertaling nodig hebben (nederland, groot brittanie), gewoon ook de us release date moeten geven:), kost mayb wel paar centen meer, maar wedden dat de duitsers en fransen etc dan ook overstag gaan=]

maar anyway, het spel staat voor europa tog nog steeds geplant voor 26 september?

12. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    die duitsers en fransen en etc zullen nog niet overstag gaan al zet je een gun op hun kop,zo eigenwijs volk is dat.
    Maar ja ik zou het spel graag halen maar kan helaas door cc gebrek geen kotor spelen

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou het moet natuurlijk zowiezo overgezet worden naar Pal.
    En 1x die shit verzenden naar Europa kost minder dan 2x.

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    das wel weer waar. Maar de pal spellen worden toch in europa gemaakt, ergens in het oosten?

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap niet waarom ze nou niet tegelijkertijd NTSC en PAL spellen maken. Wij moeten altijd langer wachten. Morrowind was bijvoorbeeld vorig jaar mei al in Amerika, wij moesten wachten tot eind november (en nog zaten de bugs erin)

16. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Pal komt later omdat de uitgevers in termijnen willen doen meestal.

Net zoals DVD's die zijn ook altijd veel later. Ligt niet alleen aan die Fransen enzo. Wel deels. anders hadden we hem alsnog niet eerder ivm de zomerstop. ze gaan de game niet in de zomer uitgeven als iedereen op vakantie is. want als ie toch tegenvalt dan heeft niemand em meer op de releasedate gekocht. en die kopen em dan niet meer als ze negatieve reacties erover zien.

Maarja ik dwaal af.

Waarom zou je een NTSC kopen? dan kan je toch niet op Live spelen? of was dat nou die Galaxies die je alleen op Live kon spelen.

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    galaxies is een MMORPG en Kotor heeft alleen downladeble content.

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    lekker belangrijk , hoe later die uitkomt hoe beter die word

19. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel verandert er toch niet aan een spel als het naar pal wordt omgezet??!! Ze veranderen het toch alleen op zon manier dat het op pal xboxen speelbaar is of heb ik het nou helemaal fout? :eek:

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Soms wel, soms niet. Splinter Cell was tegelijk in Amerika en Europa gerealesed.
    Maar Morrowind bijvoorbeeld was veel later dan de Amerikaanse versie (7 maanden later). Moet je Morrowind eens spelen en voor de lol de xbox op Duits of Frans instellen, dan weet je waarom (als je Morrowind tenminste hebt).

Deel Deze Pagina