[XOne] Star Wars: KotOR: Sith Lords

Discussie in 'Games' gestart door Mr.blond, 24 apr 2004.

  1. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Het vervolg zal dus niet ontwikkelt worden door BioWare, maar door Obsidian. Het speelt zich 5 jaar na het origineel af. Je speelt dus niet meer met Dark Revan, je bent een totaal nieuw personage. Een Jedi, dus je hoeft geen hele training meer te ondergaan. Uiteraard heb je XP points nodig om meer skills te krijgen. Het duurt ook even voor je een lightsaber krijgt ( zijn trouwens nieuwe kleurtjes van ) Pazaak en Swoop racen blijft, gelukkig maar. Swoop racen wordt wel wat geoptimaliseerd en nieuwe pazaak cards. Daarnaast zou de developer ook willen dat je meer verschillende wapens gebruikt naast de lightsaber, ook het upgraden van wapens wordt aangepast.
    Vermoedelijk 'meer van hetzelfde' dus, maar geen slechte zaak in dit geval.

    Wat denken jullie ervan? Maakt het kans zonder BioWare? Goede zaak om het 5 jaar na het origineel te laten afspelen?
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    een spoiler! ;), ik vind het trouwens jammer dat je al een jedi bent, ik vond die training wel leuk enzo.
     
  3. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn trouwens al scans van: Hier
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat dit van hetzelfde kaliber zal zijn als KOTOR.. KOTOR is eigenlijk een game opzich, en ik vind niet dat er ruimte is voor een vervolg.. Daar komt wel bij dat de die-hards bij kotor, die heel kotor al uit hun hoofd kennen, het wel kunnen waarderen.
     
  5. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    vind t wel goed...heb gehoord dat er een paar van de oude characters terug zouden komen (speculatie).zou wel interessant kunnen worden te zien wat er allemaal mee gebeurd is.en zelfs al wordt t "slechts" meer van t zelfde,dan nog kijk ik er naar uit
     
  6. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    tuurlijk maakt het kans zonder bioware. Het heeft al een basis gekregen van Bioware waarop ze moeten bouwen, dus slechter zou het niet worden.

    Ik vind persoonlijk dat ze die pazaak mogen laten vallen :{ heb er nooit veel aangehad.
    De wereld waar je in loopt, die zouden ze groter moeten maken. Ze zeiden dat je veel vrijheid had, kvond juist van niet. Maarja

    Volgens mij wordt het weer een topper!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ik vind dat je zelf ook in een schip mag vliegen en dat je talloze stuk of 1000 planeten kan ontdekken.
    dat zou mooi zijn:D
     
  8. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel glappig .. Maar weet niet of die het wel goed gaat doen zonder onze bioware..
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    pazaak mogen ze laten zitten ik vind ook dat je grotere werelds moet hebben.
    ook dat je allerlei objecten kan gebruiken van byv een infriltation missie dat je in een boom kan zitten enzo en dat je dingen kan stelen byv upgrades voor je swoop bike of kanonnen voor je schip
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Grotere werelden niet, nog maar laadtijden ..
    Wat ze wel zouden kunnen doen is de laadtijden eruit gooien.. Daar irriteer ik me nog steeds aan .
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo erg is die nog niet! :) gooi pazaak eruit en er komen grotere werelden :cool:
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    laadtijden bij kotor stellen niks voor.
     
  13. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dat swoopracen vond ik ook niet egt veel voorstellen

    het zou wel vet zijn als je van die races zoals die uit de films krijgt
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Pazaak vond ik persoonlijk wel leuk, altijd iets anders. Je kon er ook wat geld mee verdienen, leuk voor de afwisseling, want swoop racen was ik namelijk snel zat.
     
  15. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb eigenlijk nooit pazaak gespeeld, omdat ik er geen hol van snapte.
     
  16. LtMSchaffer

    LtMSchaffer Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    die 5 jaar vind ik wel interessant
     
  17. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Hopelijk kan je weer kiezen welke kant je opgaat, want een beetje de Sith uithangen is veel leuker dan de brave Jedi zijn...
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is nog steeds mogelijk ... sterker nog er komen meer prestige classes ... zoals Jedi Master (als yoda) of Sith Lord (Darth Vader/Emperor)
     
  19. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dit: KOTOR 1 is Revan Weer de Dark Lord.
    En in Kotor 2 moet je het tegen hem opnemen....liefst had ik gewoon weer met Revan gespeelt..maar jah je kan niet alles hebben!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zoiets echter heet het spel Sith Lords (lords dus meer dan 1) _O_
     

Deel Deze Pagina