1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars: Republic Commando

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 12 jan 2005.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    [Raar genoeg] was er nog geen thread van dit spel. Dus wie ben ik om dat niet te doen :p

    Het spel speel je als een leider van een 'squad' republic soldiers. En jawel, dit is de 'evil' zijde in de films. Je komt bijvoorbeeld wookies enzo tegen en die moet je vermoorden :p Maar aan de trailers te zien is deze uitgerust met een goede AI en kan hij je zo door midden breken [letterlijk!]. Ook doen ze dingen als het teruggooien van granaten. Net als in Battlefront heb je hier weer vehicles en kun je natuurlijk zoals een echte leider betaamt orders uitdelen aan je team.

    Nog wat opties die dit uitgebreide spel biedt:
    * Playable Xbox Live
    * Content Download
    * Online scorebord
    * System Link
    * Offline multiplayer [natuurlijk]
    * co-op
    * Dolby Digital

    Wat wil je nog meer van een shooter? :D

    Hier de pagina van Star Wars: Republic Commando op XBW incl. screens en de coole trailers.

    En hier de officiele site van Republic Commando.


    Zoals alle andere threads die voor games geopent worden: Wat vinden jullie van deze game?


    Eigen mening:
    Ik zit nu echt te wachten op dit spel. Ik speel vaak met vrienden en er zit een uitgebreide multiplayer bij. Dus dat is in ieder geval al mooi. Verder ziet het spel er goed uit, je hebt veel wapens, de AI spreekt me aan [voor zover je dat kunt zien in trailers] en ik heb me altijd kunnen boeien met de Star Wars sfeer. Tel daarbij op dat deze game 4 maart uitkomt en ik op 10 maart jarig ben en je hebt het ideale spel [/cadeau] *)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het echt een coole game ik hoop dat ik hem kan halen.
     
  3. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik ben al tevreden met de demo, hij staat niet echt op mijn verlanglijstje en ik heb er geen extra centen voor ook al zegt het spel me wel wat :p:p
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is wel vet, alleen ik hoop dat de content download meer gaat bevatten dan die van halo2.
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet zo op squad beest games, ben echter wel SW-fan. Eens kijken wat voor cijfertjes ie haalt en of de demo te diggen is.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo wie? Deze game gaat echt heersen hoop ik! Die trailer was echt heel erg cool. Kan niet wachten! :)
     
  7. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat tegen squad games. Ik hang liever in mn eentje de held uit, a la James Bond. :D

    Op de een of andere manier ga ik altijd kloten met squad based games, poppetjes de dood in sturen enzo, kijken of er misschien mijnen liggen :)

    Niet aan mij besteed, tenzij je ook gewoon kan gaan lonen.
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K zie t wel, als ie super positief wordt ontvangen dan misschien, voorlopig wil k eerst kuf en brothers in arms.
     
  9. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem vandaag bij de Dixons liggen.
     
  10. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh?? :confused:
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat het schieten / aimen beter is dan in Battlefront, want dat was meer nubspray dan dat je echt headshots kan plaatsen

    was een grote telleurstelling

    ik wacht het af
     
  12. Jetser

    Jetser Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat dit een goeie game gaat worden, ik ben een big star wars fan, maar ik ben niet zo iemand van de rainbow six achtige shooters
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    De game komt voor PC en Xbox op 1 maart uit in de USA. Hier komt hij [zie de XBW pagina] 2 maart uit. Er zijn dan ook alleen maar previews van. Misschien verward BoxWarrior met Battlefront. Ook een squad based spel, maar toch wel heel erg anders.

    Op deze pagina zie je dat er staat "availability: March 1 2005".

    Ik zie dat je nieuw bent O-) Welkom op het forum. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wle wat..
     
  15. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt Wooffa !!!
    Was inderdaad Battlefront.
    Mijn excuses.
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    ff deze thread bumpen hoor, want dit lijkt me een fantastisch spel. Die screens zijn waanzinnig. Ik ben ook een groot Star Wars fan en het lijkt me echt vet om met die stormtroopers aan de gang te gaan. Dit is zeker een must buy, zeker ook door de Xbox Live opties van het spel. Weet iemand daar soms iets meer over??
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het spel ziet er idd super mooi uit ik hoopd at er snbel een pre-order komt op gcshop :cool:
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De demo is zeker vermakelijk (OXM 38). Een soort Halo-Gameplay overgoten met een star-wars sausje. Ik (vind Star-Wars echt vreselijk) vind dit echt een goed spel :D En dat beloofd wat. Grafisch is het dik in orde en je kan ook simpele commandos geven (ga achter dat muurtje staan) etc. Echt, ik kijk er naar uit.... :p
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel heeft zn Gold status bereikt dus gelukkig geen uitstel, gewoon 3 maart in de winkeltjes :)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik heb die demo ook gespeeld en vind het spel ook wel vermakelijk. Vooral leuk is als je iemand slaat, Robotje gaat dan stuk en dan krijg je zo'n flek van zo'n 10 cm van olie op je beeldscherm :p Wel leuk bedacht en met die commando's geven werkt ook wel maar je hebt het niet echt nodig want je knalt der meerderheid toch zelf af..
     

Deel Deze Pagina