star wars tfu add on

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boon, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boon

    boon Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars: TFU krijgt downloadbare content?
    Gerucht | 5 augustus 2008 - Website Slashgamer heeft van haar bron vernomen dat Star Wars: The Force Unleashed in de toekomst wordt voorzien van downloadbare content. De bron werd onlangs uitgenodigd om een kijkje te nemen in de Foley ruimte bij LucasArt's game divisie. In deze ruimte wordt muziek opgenomen voor films en games. Twee werknemers lieten toen weten dat ze aan nieuwe content voor de The Force Unleashed werken. Helaas konden ze echter niet in detail treden.

    Het is overigens niet voor het eerst dat er gesproken wordt over downloadbare content voor de game. Eerder al ging het gerucht dat LucasArts zou werken aan een patch die begin 2009 multiplayer toevoegt aan zowel de PS3 als 360 versie. Met een totaal van maarliefst 45 bekend personages zou men kunnen spelen in modes als de General Grievous' Collect Saber Mode en de Temple mode, waarbij je de Jedi Temple kunt aanvallen of verdedigen.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kon dat niet in het Star Wars Topic? :)

    We zullen het zien als het niet te duur is, dan denk ik erover na.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jep, dit nieuws gaat echt alleen over Star Wars: TFU en niet over hardware of iets dergerlijks, het hoort daarom niet thuis in dit subforum. Ik ga je thread dan ook sluiten, maar ik kopieer je post naar het juiste topic, namelijk dat van Star Wars: The Force Unleashed in het gamesforum. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina