1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    in eerste instantie nog haperingen, maar minder en alles op hoog gezet (binnen het spel)
    nog nog wat instellingen in de configuratie van de videokaart veranderd en het lijkt nu soepel te gaan, heb niet zo heel lang gespeeld.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor degene die trooper zijn en bij de eindmissie van chapter 2 zijn, in de class mission:
    Even uit het topic gehaald wat ik had aangemaakt omdat de game steeds crashte.

    Dit is misschien de oplossing. Nu nog even zien of het werkt.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    SSD heb je voor 90 euro ongeveer, valt best mee. Laadtijden tussen verschillende games met elkaar vergelijken heeft geen zin, zijn totaal anders kwa engine, SWTOR heeft gewoon lange laattijden en met een SSD is dat prima op te lossen, anders get used to it, iedereen heeft er last van.

    Over de balken, die zitten er nu bij de F2P weer gewoon in toch sinds de laatste patch? Door vele klachten hebben ze die er toch maar weer in gedaan.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Yep, las het ook net. Aan de laadtijden van SW TOR stoor ik me al niet zo meer. Paar dingetjes veranderd op mijn PC, nu ongeveer net zo lang als WoW. Valt reuze mee dus.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Komende nacht patch en ik ben wel even klaar met levelen. Ben in een paar daagjes van level 33 naar 37 gegaan, niets bijzonders. Heb alleen maanden niet gespeeld en een doorlopende subscription genomen.
    Gelukkig kan je die wel ieder moment opzeggen, maar als dat vlak na een betaling is en je annuleert dan, ben je dan ook weer capped en dergelijke of mag je de maand dan afmaken?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zodra de subscriptie eindigt wel uiteraard.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mooi, gelukkig kun je de maand dan afmaken als je aan het begin, na betaling, je sub hebt gecanceled.

    Bedankt voor je antwoord! :thumbs:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Holy Hell. I doe een beetje co op en mijn co op maat en ik krijgen me toch last van bugs en glitches, op Hoth. Had niets met co op zelf te maken, want mijn co op maat zei dat het beta bugs en glitched waren na een jaar. Gesprekken die gewoon niet willen starten of gesprekken waarbij je 4x overnieuw mag voor ze werken. Pff, valt me een beetje tegen van BioWare/EA, maar ik had beloofd niet teveel meer te zeuren. Mijn hoop zit hem dan ook in Dragon Age III.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Heb je dan wel een bugmelding gemaakt?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb het forum een beetje nagekeken op waar mensen over reporten. En 95% van de bugs en glitches is al bekend. Als mijn co op maat van gisteren zei dat het om beta bugs ging, dan ga ik er vanuit dat het al treurens vaak is gemeld, of gepost op het forum.

    Ik doe die moeite meestal nooit, daar heb je Amerikanen voor. :+

    Nee serieus: Mijn co op maat van gisteren zei dat het weinig zin had, aangezien je er toch nooit meer wat over hoort.
    Heb in het verleden ook al vaker een bug report gedaan en bij slechts 1 een antwoord gekregen waar ik wat aan had, want de meest recente had ik van jullie. BioWare kwam er pas 4 dagen later mee aanzetten. 8)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Het is natuurlijk wel logisch dat de community sneller is :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Natuurlijk, daarom doe ik het ook op die manier en anders is Google je vriend. ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ruim op weg met level 38. Hoop de 40 binnenkort wel te halen, als andere games en dingen mij niet bezet houden. En level 50 wacht maar lekker even.

    Hoelang gaat chapter 3 trooper trouwens door? Ik wil verdorie het verhaal wel eens af hebben, dan kan ik aan iets anders beginnen. 8)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Verdomme. Ben door mijn quests op Hoth heen en moet nog level 39 worden. Heb niet zoveel behoefte aan flashpoints of dungeons, dus heeft iemand een goede tip qua planeet?

    En als het echt niet anders kan doe ik het wel, al moet ik dan wel weer even uitzoeken hoe ik daar in kom en of ik lui kan vinden. 8)
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Tja het is een MMO Rpg en daar doe je meestal wel dungeons om te levelen/gearen....
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik denk dat ik maar Heroics moet doen, de daily's van SW TOR.

    Ik kijk nog wel eens rond als ik weer eens zin heb. De afgelopen twee weken iets teveel gespeeld en zit er ook nog over na te denken of ik mijn sub wel wil verlengen of niet.

    WoW speel ik ook al een tijdje niet meer, vandaar dat ik weer aan SW TOR begon en Guild Wars 2 trekt me op moment niet vreselijk veel, maar dat komt misschien wel weer.

    MMO verlopen na van tijd ook wel als het gaat om de zin om ze te spelen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Welk level met GW2 bsn je dan? Ik heb zo'n idee dat je dst helemaal niet lang hebt gespeeld.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee idd, nog maar aan het begin. Weet ook niet waarom ik er nog niet verder mee gegaan ben. Misschien omdat ik me nog wat stoor aan de camera? Die heb ik overigens volgens tips hier wel aangepast en is wel beter, maar ik ben te anders gewend denk ik. :+
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Misschien dat ik toch binnenkort weer met SWTOR bezig ga wanneer de nieuwe expansion uitkomt, just for the fun of it. :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als ik in een FP wil of iets anders in een group, waarom kan ik dan niet zien hoelang ik al wacht en hoelang het ongeveer nog duurt? :mad:
     

Deel Deze Pagina