1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Best wel weer hooked aan deze game. Zal maar zwijgen over hoelang ik gespeeld heb vannacht. 8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Holy crap wat een lag in eens zeg, echt overal. 8)

    En dan die glitches nog. Ik loop gewoon door een grot, loop je tegen onzichtbare muren op en dat om elke 20-30 meter. 8)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jedi's levelen wel lekker i.t.t. Troopers. :emo:8)

    Ben met de trooper met veel moeite van 33 naar 41 gekomen. Kan me nog niet opbrengen voor die laatste 9 levels. :'-(
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik moet hem toch een keer gaan spelen

    Sent from my RM-821_eu_netherlands_280 using Board Express
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou ik zeker doen. Probeer het eerst maar eens zonder subscription en als dat bevalt hou je het zo. Zo niet, dan kun je of stoppen of proberen het een maandje of 2 met subscription te spelen en daar te voordelen uit te halen. :thumbs:

    Hou wel rekening met die kutactie van BioWare rond dat free to play. En laad je niet teveel verleiden door de Cartel Market. :emo:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat levelen beide Jedi Classes toch heerlijk zeg, i.t.t. Trooper en Smuggler. Ik heb de neiging om mijn trooper weg te doen, weet al hoe het afloopt.

    Het punt is dat ik level 41 ben en al ruim in Chapter III zit. Hoe kan ik een beetje snel levelen als DPS, rekening houdend met wachttijden hier en daar???
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Sinds een paar dagen ben ik het weer wat aan het spelen, een Jedi (Healer) ben ik nu en is stiekem ook wel weer leuk, jammer dat er toch wel wat dingen gelocked zijn voor preferred players maar ik moet het er maar mee doen, het is niet onspeelbaar :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeker niet en als je een keer een abbo hebt gehad, dan kun je als preffered speler ook je eigen HUD houden met action bars. Opzich mooi, want op moment geef ik niet echt om die credit cap, die niet abbo's ook hebben. Heb een paar dikke Crystals gekocht voor mijn Jedi's zodat ze niet al te snel doodgaan. Kosten wel 125.000 credits per stuk, maar so be it. :+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ben ook preferred, dat scheelt :9
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yep, je gaat van ongeveer 30% naar 50% van de game. Veel dingen zijn nog niet beschikbaar, maar eigenlijks speel je deze game ook alleen maar om de verhaallijnen.

    Ik moet wel zeggen dat ik op bepaalde momenten het geluid nog verschrikkelijk vind achterlopen. 8) Hoop dat ze dit soort dingen blijven fixen.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Welke server spelen mensen hier? Want BaoDur en Red Eclipse zie ik niet staan hoor.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kijk je wel bij Europa? :+
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bestaan toch ook niet meer? Zijn toch samen gegaan in winter nights of zoiets.

    is al weer een tijdje geleden toen ik de laatste keer speelde
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik zit meen ik in Red Eclipse.

    Server heet trouwens The Red Eclipse, misschien dat je daar mee in de war was :+
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zit nog steeds in Red Eclipse voor zover ik het enige tijd geleden heb kunnen zien. De laatste grote servermerge is al maanden geleden.

    De laatste keer dat ik speelde was ik namelijk bezig mijn char even klaar te maken voor een non sub tijdperk aangezien ik even niet in de game ga investeren.

    En ik weet ook nog steeds niet hoe ik mijn trooper een beetje snel van 41 naar 50 kan krijgen, of nu 55 met die expansion erbij.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    SWTOR - Since going F2P 7 million new players; monthly revenue has more than doubled.
    Tweet van VG247
    :eek:

    Toch niet verkeerd.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ga direct een PM naar Willem sturen. :cool:
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uh... thanks voor de PM Yellow?

    Zijn er nog altijd zo veel servers? Want ik zat in tweede servers...
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nu zullen die termen Light en Standard misschien niet zo veel zeggen, maar als ik het zo zie denk ik: :F: En maar drie Engelstalige EU servers? Die allemaal Light zijn? Voeg dat dan samen, kom aan...
     

Deel Deze Pagina