1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Star Wars: The Old Republic [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 3 jan 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Het zijn 3 verschillende soorten servers hè, namelijk PvE, PvP en RP-PvE.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, juist.

    Snap eigenlijk dat er een aparte PVE en PVP server is? Zolang je niet aangeeft aangevallen te worden (of in bepaalde locaties bent) kan je toch niet aangevallen worden?
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij PVP kan je dus altijd worden aangevallen door de tegenpartij.


    Bij PVE kan je het aangeven als je het toch wilt. En de RP-PVE is voor échte roleplaying.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik heb deze game ooit gekocht, heb ik dan nog iets van voordelen als ik weer eens een kijkje kom nemen?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt?

    Heb toen een paar maanden gespeeld op een PVP-server en nooit aangevallen volgens mij.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ja, je hebt een preferred status waardoor je wat meer kan.

    http://www.swtor.com/free/features
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat is in WoW wel anders, daarom zou ik het risico ook in deze game niet nemen. :+8)
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn speeltijd ben ik sowieso misschien 5X een tegenstander speler tegen gekomen :p
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Neah, niets te danken. Het is gewoon een plicht een SW geak van alles te informeren, zelfs als je zelf geen fan bent. :+
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Word dit spel nog gedaan? Hoor eigenlijk niks meer over uitbreidingen of whatsoever...
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    volgens mij is er net een uitbreiding uit.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Klopt, Rise of the Hutt Cartel o.a. en nog een andere, maar weet de naam niet. Cap verhoogd naar 55 en een hoop nieuwe shit op Cartel Market.

    Ik moet alleen nog eens zien hoe ik mijn level 42 ofzo Trooper op 50 kan krijgen. Het levelt zo rete traag en quest gebieden zijn of te hoog, of te laag, of ik kan nergens meer quests vinden.

    En als dps moet je altijd zo irritant lang wachten op bijvoorbeeld een flashpoint. :emo:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Tering, kon in eens meer dan een gig aan updates downloaden sinds mijn vorige post. 8)
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, ik kreeg een mail dat als ik de game weer installeer ik de expension gratis krijg en tot level 55 kan. Klinkt wel interresant genoeg om hem sowieso weer te installeren. Is het nog een beetje druk op swtor of niks meer te doen? Zeker een jaar geleden dat ik in heb gelogd.

    Er staat niks in de mail dat ik eerst een subscription moet doen voor ik de expension gratis krijg, of is dit de catch dat iemand weet?
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is free 2 play toch? Inclusief expentions toch?
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53

    ik heb die mail ook gehad. ik ga morgenavond even kijken wat of het is.

    heb ingelogd en hij ging heel wat downloaden, en de titel van de uitbreiding was te zien bij het laadscherm en ik kon gewoon even spelen. lijkt er ook op dat ie niet meer stottert. maar ik ga een andere keer wel langer spelen.

    nee sorry, de uitbreiding zit er niet bij. dus een lokkertje om weer eens in te loggen.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Dus..
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Godverdomme, wat een gezeik ook iedere keer met die game. Dit slaat nergens op, want ik speel al maanden niet meer vanwege die tergend trage manier van questen. Er zijn er gewoon te weinig en als ik dan te weinig speel krijg je dit. Ik ben DPS en dan moet je lang wachten op dungeons, dus ga je questen, maar daar zijn er te weinig van op maat gemaakt om het hoogste level te halen en het verhaal uit te spelen. Vind dit echt een beetje een rare manier van aanpakken. Snap ook niet echt wat nu de reden hier van is, alleen vind ik het helemaal niet leuk. Ik wil mijn namen houden. :mad:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Game weer een aantal uren gespeeld. In een social guild terecht gekomen en gewoon tot 6 uur vanochtend zitten spelen. _O_

    Kijk, dat is wat anders dan die non sociale shits in WoW die ik de laatste maanden ervaren heb. Heel wat progressie in mijn Trooper verhaallijn kunnen maken. Zit nu op Corellia, maar ben nog maar net level 42. :lol:

    Als ik die verhaallijn heb uitgespeeld, dan maar eens rondsurfen en misschien weer een alt starten. :9
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik denk dat ik deze game weer eens ga spelen. Begin dan wel met een nieuwe char, want ben ergens op level 10 al gestopt. Heb nu ook nog 30 dagen gratis subscriber van een code die ik nog had liggen, dus kan ik mooi meedoen aan die spacebattles. :cool:

    Ben vooral hiernaar benieuwd:
    [yt]-ZhhTsSnwCs[/yt]
     

Deel Deze Pagina