1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Star Wars

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Willem, 9 sep 2009.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    http://uk.tv.ign.com/articles/121/1219000p1.html

    Sam Witwer doet de stem van Darth Maul in Clone Wars! :eek: De fragmenten zijn echt super, die kerel kan die stemmen zo gaaf doen. Echt awesome. Vraag me af hoe ze het verhaal van Darth Maul gaan doen, hij leek me toch vrij dood.

    Voor de mensen die hem niet kennen, hij voict Starkiller en de Emperror in The Force Unleashed.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Heeft iemand hier toevallig The Force Unleashed 1 & 2 te leen? :+
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Beide kotor games dus al gespeeld?
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Nee. :'-(
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bedenk me net dat ik vroeger vet verslaafd was aan een Star Wars game. Je speelde dan met een Jedi (joh) , had een vette singleplayer en multiplayer (die was echt briljant) en het einde was zo dat je

    uiteindelijk zelf de slechterik was dacht ik

    Kan me er vet weinig van herinneren (alcohol is a hel of a drug) , maar weet wel dat het briljant was.

    Iemand enig idee?
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik kan me ook weinig herinneren van starwars pot racer. Te hard aant spacen.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja die had ik ook op de N64, briljante game (wel erg lastig).
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bedoel je niet Star Wars: Jedi Knight duke?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jedi Academy denk ik. Kon je een paar keuzes maken.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het was de eerste van 2 delen dacht ik. Volgens mij Jedi Knight.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jedi Knight en Jedi Knight Academy waren leuke games. Zowel de singleplayer als multiplayer. Was niks leuker dan een "duel" starten online om vervolgens je tegenstander met een goed geplaatste Force Push de rond over te knallen :+

    The Force Unleashed vond ik, kwa verhaal, echt gaaf. Deel 3 mag van mij dan ook wel komen al zie ik dat niet zo snel meer gebeuren.

    Ohja:

    Vriendin : "He!? Die Darth Vader is ook Mufasa! Neeeeee! Nu kan ik nooit meer normaal de Lion King kijken"
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [yt]JgA1mhxtB_4[/yt]

    :D
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    vanavond de laatste twee afleveringen van seizoen 3 kijken....de serie wordt beter en beter!
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zei het toch! Seizoen 4 is echt geniaal. Heb recent seizoen 1 t/m 3 op Blu-ray gekocht, dat is echt zó mooi. Ziet er top uit. Maar ik merk nu wel dat seizoen 1 echt stukken minder is. Te flauwe humor, oerdomme droids en weinig écht geweld. Dat maakt 't (in dit verhaal) erg onrealistisch. Daar gaat het zeker vanaf seizoen 3 stukken beter.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ik zat gister met wat maten bij iemand thuis, toen bleek dat 3 van de 6 aanwezige nog nooit Star Wars, Lord of the Rings en (alle) Harry Potter gezien hebben. :eek: Dus dinsdag gaan we alle Star Wars films kijken, iemand een idee waar ik ze goedkoop op de kop kan tikken?

    Ik snap er echt niets van, hoe ze die films nooit gezien hebben. :lol:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb er 5 helemaal gezien van Star Wars. Alleen A New Hope nooit helemaal omdat ik jaren terug met Empire ben begonnen en dat is blijven plakken. Ik weet wel dat er iets Kaboem gaat in A New Hope. :+
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ben net begonnen met The Clone Wars s01, vermakelijk tot nu toe :) Vind alleen, maar heb net 2 afl gekeken, dat de episodes uit het niets met een kleine toelichting beginnen. Neem aan dat er uiteindelijk wel een groter omvattend verhaal ontstaat?

    Heerlijk, Star Wars kijken op mijn Star Wars Xbox 360 met naast me op de kast Star Wars figuurtjes die ik van de ouders van mijn vriendin heb gekregen voor mijn verjaardag, als grapje (kreeg de Xbox ook o.a. van hun :+).

    Ik wil de Blu-Ray collectie ook nog wel, maar die is me nu nog te duur.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    90 euro geloof ik, misschien elders een tientje of iets meer goedkoper. Imo ook veel te duur, maar misschien koop ik hem ooit ook nog wel eens.

    Soms heb je in eens een bizarre aanbieding. Ik zou eens kijken of die niet bij de FRS ligt met 20% kassakorting. ;)
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja ik weet hoeveel die kost, zo kwam ik namelijk tot de conclusie
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, eindelijk nog iemand die het kijkt!

    Ik vind seizoen 1 prima, af en toe wat kinderlijk en braaf. Met de seizoenen wordt 't steeds wat donkerder en serieuzer. Dan wordt het IMO veel toffer. En later in de seizoenen komen er ook verhalen van 3-4 afleveringen.

    Met name de laatste arcs van seizoen 3 en eigenlijk bijna heel seizoen 4 is awesome.
     

Deel Deze Pagina