Starcraft Ghost

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 21 jul 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Ontwikkelaars: Swingin' Ape Studios, Nihilistic
    Uitgever: Blizzard
    Genre: Actie/Stealth
    Release datum: 1 Februari 2006
    Online speelbaar: Ja
    Aantal spelers: 1-4

Na de succesvolle RTS game Starcraft voor de PC, werd het volgens de mensen van Blizzard tijd voor een vervolg waarin je zelf in de huid van een Ghost kruitpt. Deze vrouwlijke elite soldaten van de Terran, oftewel mensen.

Nova Het main-character van de game

Je kan voor de keiharde actie gaan met grote knalijzers en heel wat lawaai, of voor Stealth waarin je bewapend met een Sniper Rifle vijanden dood, of uitschakeld.

Je vecht als Nova tegen Zerg, Protoss en Terran.

Screens:

Zerg Hydralisk:

Protoss Zealot:

Terran Marine:

Er zijn nog meerdere units.

XBox Live:

Singleplayer:

Story:

http://www.blizzard.com/ghost/covertops/story/

Psi Powers:

http://www.blizzard.com/ghost/covertops/psi/

Multiplayer:

Units:
    http://www.blizzard.com/ghost/covertops/characters/

Multiplayer modes:

http://www.blizzard.com/ghost/covertops/multiplayer/

Vehicles:

http://www.blizzard.com/ghost/covertops/vehicles/

Weapons:

http://www.blizzard.com/ghost/covertops/weapons/

Voor meer info:
    www.blizzard.com

@Moderators: Er zijn al meerdere threads over deze game, maar ze zijn allemaal in verval geraakt of stelden niks voor. Als dit dan toch niet goed is, sluit je hem maar.
    Ik heb mijn best gedaan.

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  2. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Alles wat Blizzard aanraakt wordt goud. Oftewel; weer een super game van Blizzard! Een heerlijke verhaallijn met scherpe graphics, ziet er erg goed uit.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  5. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Cool filmpje, echt gaaf dat je even kan bellen voor versterking. :)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Starcraft is de enige game die ik nog heel soms speel op mn pc, voor de rest alleen maar console gaming voor mij. Pracht spel is het, en ook heerlijk uitdagend. Online heb ik 1 keer geprobeerd, maar dat doe ik nooit meer. Zijn echt allemaal van die uber fanaten die elke dag nog uren Starcraft zitten te spelen, echt ziek. Ik werd afgeslacht :+

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker, zeker.

Screens:

Terran Battlecruiser:

Siege tanks:

8. Victor

Victor Guest

Dude! Toen ik in het games forum kwam net was het om een thread over deze game te starten! Naja bespaart me wel; kopieren, plakken en screens posten. Dit lijkt me echt een super game. Die graphics zijn echt prachtig en de shots ademen een prachtige sfeer uit. Mooi, zeker een titel om naar uit te kijken. _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2005
  9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de openingspost staat dat de game niet online speelbaar is, maar ik dacht dat er wel een online functie in het spel kwam naast de singleplayer.
    Ik kijk al lang uit naar dit spel, maar helaas wordt die iedere keer uitgesteld. Dit wordt denk één van de laatste spellen die ik ga kopen voor de huidige Xbox. Voor de rest komt weinig interessants uit naar mijn smaak.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet het niet zeker. Ik zal eens kijken.

Online speelbaar: Ja

Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het ook even nagekeken.
    What new features have been added since Swingin' Ape Studios took over co-development of StarCraft: Ghost?
    Swingin' Ape has reconstructed the game engine and redesigned the single-player campaign. The majority of its work, though, has involved designing and implementing StarCraft: Ghost's new multiplayer features, which include:

[1]Online play for Xbox on Xbox Live and for Playstation® 2 on Battle.net®
    [2]Unique competitive game modes, including Capture the Base mode, where two teams of players vie for control of a single floating Terran base
    [3]Playable multiplayer characters drawn from the StarCraft universe, including the Ghost, Marine, Firebat, and Light Infantry

Alleen wel hopen dat de characters uitgebalanceerd zijn. Bij Conker bijv. vind ik dat niet het geval. Dat bederft voor mij een beetje het spelplezier.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja is ook zo. Maar ik denk dat elk team het gelijke aantal aan gelijke untis heeft. Dus niet 8 Firebats tegen b.v. 8 Light infantry.
    Het zal wel eerlijk verdeeld zijn. Dan maakt het ook niks uit.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De multi-player untis:

Ghost

Although Nova isn't playable in multiplayer games, this highly trained Ghost is. She's a virtual replica of Nova, with psi powers and sophisticated weapons at her disposal. The Ghost has access to cloaking and psi vision, but not psi speed in multiplayer games. However, these two powers still give the Ghost a unique advantage among multiplayer characters. The Ghost is also one of only two multiplayer characters that can pilot vehicles like the Vulture, Grizzly fighter-bomber, and Siege Tank. Her array of talents means she is the only character that can employ stealth, kill from afar with one-shot precision, and lockdown enemy vehicles.

Available Weaponry:

-BOSUN FN92 Sniper Rifle
    -E11 Lockdown Device
    -E16 Lockdown Grenade
    -BE3 Sticky Grenade

Firebat

Like the Marine, the Firebat wears heavy armor for increased protection and faster movement. But the similarities end there. The Firebat is a lethal expert in close-range combat, thanks to his Perdition Flamethrowers, which can annihilate nearby targets quickly and immolate surrounding terrain. To deal with long-range targets, the Firebat has two fire modes for his Napalm Rockets. One mode enables the Firebat to point the rocket towards its target with a laser sight, while the second mode actually lets the Firebat guide the rocket directly. However, while in this mode, the Firebat is highly vulnerable to attack.

Available Weaponry:

-Perdition
    -Flamethrower
    -Napalm Rockets

Marine

The Marine is the heavy artillery of Ghost multiplayer games. Outfitted with a complete suit of power-armor, he can withstand the most amount of punishment from enemy players. And despite appearances, the bulky armor doesn't detract from the Marine's speed, as the power-assisted leg motors give the Marine a fast top running speed. However, the heavy armor does prevent the Marine from piloting vehicles. While the Marine's weapon options are limited, those that he can use are long-ranged and very powerful.

Available Weaponry:

-Flak Pistol
    -Heavy Gauss Rifle
    -Grenades

Infantry

A common enemy for Nova in the single-player game, the Light Infantry is surprisingly versatile and efficient in multiplayer games. Without the heavy armor of the Marine, the Light Infantry can't take much of a beating, but he has the widest array of weapons at his beck and call, and he can pilot vehicles as adeptly as the Ghost. The Light Infantry can also place, use, and repair sentry guns for use throughout the various multiplayer maps.

Available Weaponry:

-Gauss Rifle
    -BE3 Sticky Grenade
    -Automated Chaingun
    -Armored Flak Gun
    -Torrent SR 8 Shotgun
    -Decloaking Device

14. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij wel een vette game alleen duurt het te lang. Deze game is al 3 e3s te zien.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, als ze er veel tijd in steken kan het toch een goede game worden.

16. SW Rico

SW Rico Gamer4live

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt zeker heel lang.
    Maar ik blijf lekke rmet mijn starcraft 1 online 8)

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, was erg goed online. Maar ik speel hem al lang niet meer. Is namelijk verslingerd aan Age of Empires II

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nieuwe screens op www.ign.com

De grafische stijl lijkt een beetje op Halo: Combat Evolved. Je ziet het gras, de mooi open omgevingen en de achtergronden. Erg mooi.

En meteen deze thread nieuwe leven in geblazen;)

En bekijk ook meteen dit multiplayer filmpje: Multiplayer Trailer

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt nu dat dit spel te laat komt, omdat de 360 dan al uit is. Maar bij Blizzard leveren ze wel kwaliteit. Zodra dit spel uitkomt hebben we denk met een topper te maken. Ook al duurt de ontwikkeltijd erg lang, toch blijf ik enthousiast over deze titel. Voor een Xbox game ziet het er grafisch zeker niet verkeerd uit. En de Gamecube versie hebben ze al geschrapt, dus ze kunnen zich lekker focussen op de Xbox en PS2 versie :) Ik wacht vooralsnog geduldig af

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een niuewe trailer gezien op de site zelf van Blizzard, en ik ben onder de indruk.
    Voor een 'sneaky' Ghost maakt Nova soms erg veel lawaai, maar dat hoort waarschijnlijk geen enkele soldaat.

Download

Ook een paar nieuwe, en mooie screens.

Check voor meer screens, Blizzard.

Deel Deze Pagina