Starfox Adventures (GameCube)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door 100%Jean, 18 dec 2002.

1. 100%Jean

100%Jean Guest

Wie heeft dit spel, zo ja, wat vinden jullie er van?

Mijn mening:

Voordelen
    - Graphics: oogverblindend mooi! Perfecte textures en wanneer je met je verrekijker naar de andere kant van het level kijkt blijft het ontzettend mooi.
    -Loading: ondanks dat de levels soms heel groot zijn blijft het laden beperkt, je merkt er eigenlijk bijna niets van!
    -Muziek: mooie muziek, en de ingesproken stemmen zijn super!
    -Gameplay: de besturing van Fox en van de voertuigen/dieren is ook nix op aan te merken, het gaat zeer soepeltjes.
    -Variatie: je hebt veel verschillende missies: vliegen met je Arwing, scheuren met een Sneeuwscooter, rijden op een Mammoet, rijden op een dinosaurus.

Nadelen
    -sommige acties zijn te makkelijk, sommige dingen worden je letterlijk voorgedaan.
    -sommige filmpjes zie je te vaak en dat is onnodig. Wanneer je bijvoorbeeld een object koopt zie je steeds weer het filmpje waar fox een gat in de lucht springt.
    -soms moet je te lang dwalen voordat je eindelijk erachter komt wat je moet doen!

Conclusie
    Heerlijk spel om te doen, echt het kopen waard!

Wat vinden jullie ervan??????

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2002
  2. nielzo

nielzo Guest

Ik ben niet echt een GC fan maar ik speelde een keer een demo in een winkel en ik vond best een aardig spelletje, vooral het vechten sprak me wel aan met de combo's.
    graphics redelijk maar voor een GC wel goed.

ff offtopic.
    als je echt optimaal antwoord wil krijgen kan je misschien het beste naar een GC site gaan want hier zijn er niet echt veel GCers;)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik huur hem wel een keer, geef sowieso niet heel veel geld uit aan GC games.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb starfox en ik vind het een hele leuke game.

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    SFA rockz, heb hem sinds maandag.

Eerst was me GC een beetje stof aan het verzamelen, af en toe deed ik hem eens aan, maar nu met SFA, hij gaat nauwelijks nog uit (ook overdreven, maar ja)

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel een strakke game.. ik heb alleen net een nieuwe game (ts2) en daar ben ik nog wel even zoet mee.. ik leen het wel es van een vriend.. schijnt trouwens redelijk kort te zijn.. in 15 uur heb je het uit ofzo..

Deel Deze Pagina