starfox op xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chief Bram, 21 mei 2003.

1. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ik was eens aan het kijken op de achterkant van starfox en daar stond rareware. Dus krijgen wij starfox op de xbox :confused:

2. mischa

mischa Guest

nee want fox is een trademark van nintendo net al donkey kong dus komt niet op de xbox...
    daarintegen perfect dark en conquer wel

3. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    nee! starfox adventures is GC only. 't is wel zo dat starfox adventures het laatste game dat ontwikkeld werd voor de cubus van nintendo.

4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    hij was 75 % klaar en toen heeft nitendo de ontwikeling overgenomen omdat rare door xbox was oevrgenomen

5. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    jammer maar wij hebben beter

6. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je beter?:confused:

En er blijven nog wel starfox games op de GC komen
    En starfox was echt een bout game op de graphics
    na dan.
    Echt gewoon te makkelijk. :'-(

7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Jah binnen een weekje had je hem wel uitgespeelt :{
    Ik vond het een te makkelijk spel en hji was zn geld niet waard :)

8. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    off-topic: ik had een tijd geleden ook zoiets gevraagd: Komt Animal Crossing 2 ook uit op de Xbox ? Natuurlijk niet, want het is Nintendo only :+

on-topic: Volgens mij komt hij niet, want is gewoon zoals in de vorige posts: GC ONLY :)

9. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook wel een beetje logisch dat het spel niet op de Xbox komt. Het is typisch zo'n GC game. Ben blij ook dat ie niet op de Xbox komt:D

10. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Starfox komt alleen naar de Xbox toe als Miyamoto (de vader van Zelda, Mario, Luigi, Donkey Kong, Starfox en die andere bekende Nintendo-figuurtjes) bij Microsoft komt werken. Opzich zou dat wel een mega goede zet zijn voor Microsoft. Dan laat Microsoft haar concurentie ver achter zich. :9

11. mischa

mischa Guest

als dat gebeurt dan pak ik een vent in zijn kont omdat ik er zo zeker van ben dat dat niet gebeurt

12. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    He zexy ook al zou miyamoto naar MS gaan dan komen die games nog steeds niet op de xbox, want de licentie is van nintendo en niet van miyamoto.

13. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet de xbox bezitters zitten te wachten op games met vrolijke kleurtjes, een zuurstokkenwereld.

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...ik denk dat je niet alle xbox bezitters over 1 kam moet scheren....de doelgroep van de xbox ligt misschien wel wat ouder, maar dat wil niet zeggen dat een "zuurstokgame" af en toe niet op z'n plaats zou zijn..waarom moet alles altijd realistisch en grouw [want dat is stoe-hur |:-], zo ben je ook heus niet begonnen met gamen (of je moet het Nintento/Sega tijdperk gemist hebben :+) Bovendien zijn er ook xboxers met kinderen...die kunnen nu beter een cube erbij halen, want voor de kids is er helemaal niets op de xbox, en dat vind ik toch jammer.....door al dat 3D geweld worden de jongste onder ons vergeten door MS

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    /me koopt wel een cube

16. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Saaur je zegt bijna precies hetzelfde als ik (dit word wel weer een beetje offtopic). Wil je zuurstok games koop dan een cube, is ook leuekr voor je kinderen of jongere broertje.

Voor de iets brutere games koop je een xbox.

Dit gaat natuurlijk niet altijd op aangezien de meeste games multi platform zijn.
    Maar ik denk dat het wel van groot belang is bij de aankoop van een console.

En nee ik heb het sega tijdperk niet gemist (MK2). Maar de sega was ook altijd al wat duisterder.

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het dus totaal niet met je eens, de xbox moet gewoon een breeder publiek ondersteunen en meer variatie in games krijgen....maarja, anyways, Starfox komt nu niet, straks niet, nooit niet naar de xbox :+

18. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarvoor heb ik dus een Cube gekocht. :) Thank God voor spellen als Grabbed By The Ghoulies, Kameo en evt. Banjo Kazooie. Als de Xbox zich in de markt wil nestelen moet het een groot publiek kunnen aanspreken, ook blije spellen horen daarbij, alhoewel het meerendeel van de pubertjes vaak denkt dat ze daar te volwassen voor zijn...:{

Deel Deze Pagina