1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stargate SG1 The alliance

Discussie in 'Algemeen' gestart door Silverlink, 13 feb 2005.

  1. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 13 feb 2005
  3. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Naar mijn weten komt ie ook op de xbox tijd geleden was hier ook nieuws over op de frontpage.
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat dit wat wordt, de serie is namelijk wel ok :)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  6. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    ja? dus?? op die site ik heb gepost staan er meer en op de site van xboxworld staat ok nog niet een url naar de site....
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Stargate is een van mijn favo series ... ik kijk echt uit naar deze game :)
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde geldt voor mij :+
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    de screens zagen er goed uit :9
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zagen er zker goed uit. Alleen jammer dat er nog geen personages te zien waren. Ik hoop dat ze dezelfde personages als uit de serie erinstoppen. Misschien dat dit dan wel een van de eerst goede licentiegames wordt.
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook soms gezien vond het wel tof dus wacht ik lkkr af om wat gaolds of zo te slachten
     
  12. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    StarGate is een tegekke TV serie I love it! ;)
    Ik ga StarGate SG-1: The Alliance zekerrrrrr kopen voor de Xbox!
    Het spel komt laat dit jaar uit.
    ik heb trouwens ook 2 Wallpapers van STarGate SG-1: The Alliance

    (Sorry als deze plaatjes te groot zijn maar het zijn Wallpapers, maar anders wist ik niet hoe ik ze erop moest zetten)

    Deze is Cool }:] :)
    1. [​IMG]

    Deze is ook leuk maar ik vind die andere leuker
    2. [​IMG]

    Veel plezier met de Wallpapers :p
     
  13. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog meer Screens ect. dus als jullie willen zet ik ze erop...

    STarGate is the Best!!!! ;) :p
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  15. xboxchoice

    xboxchoice Ghost Recon..!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar ik vind deze Game gewoon cool omdat ik de TV serie heel leuk vind *)
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie nieuwe screen, maar ik hoop dat er binenkort weer wat nieuwe informatie komt, want ik ben erg benieuwd.

    Ik las trouwens dat de game aansluit bij seizoen 8. Als je het spel speelt zou het dan dat seizoen minder leuk maken omdat je al weet wat er gebeurd.
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet in hoe verre 'Thread's aan het begin van seizoen 8 staat! :) Maar deze informatie is van onze gamepage. http://archief.xboxworld.nl/game/776

    De Stargate SG-1 serie is in Amerika en in 60 andere landen behoorlijk populair. Zoals je weet is de Stargate serie gebaseerd op de film uit 1994, waarin een mysterieus portaal wordt gevonden die een stel mariniers en onderzoekers naar een andere wereld transporteert. Ook in de serie reizen wetenschappers naar deze andere werelden om zo kennis te maken met andere culturen en wezens in het universum. Uiteraard zorgt dat wel eens voor problemen. Perception is hard aan het werk aan een titel gebaseerd op deze franchise en hoopt daarmee de fans van de serie tevreden te stellen.

    Het spel; Stargate SG-1: The Alliance zal naadloos zal inspelen op de gebeurtenissen in de serie en kort voor de aflevering 'Threads' uit seizoen acht beginnen. De speler zal recht tegenover het grootste kwaad in het universum komen te staan, een nieuw vijandelijk ras speciaal ontwikkeld voor het spel met de naam; 'The Haaken'. Deze wezens zijn door Anubis vrijgelaten en logischerwijs moet jij de rommel opruimen en de bedreigingen het hoofd bieden. De verhaallijn zal met hulp van de schrijvers van de serie trouw zijn aan de sfeer van de franchise en zo zullen naast Anubis de Tok’RA, de Re’tou, de Replicators, de Ancients, (Oma en Shifu in het bijzonder) en de nieuwe Haaken terug te vinden zijn. Fans zullen zich direct in het verhaal kunnen verliezen, maar ook mensen die nooit de serie gevolgd hebben.

    Stargate SG-1 wordt een echte shooter, de missies zullen dan ook de structuur hebben die in verband met de series zin hebben en vol met actie en avontuur zitten. Zo zullen spelers de Stargate Command basis die overspoeld is met vijanden terug moeten winnen, infiltreren in een van Anubis's installaties en zorgen dat de Haaken je niet oppeuzelen. In verschillende missies zul je met andere karakters spelen en op die manier andere eigenschappen toebedeeld zijn. Zo zul je onder andere spelen als Daniel Jackson en Jack O’Neill. Verder is het 'team' een groot onderdeel in het spel en zul je commando's kunnen geven aan je drie computergestuurde teamleden in de single-player campagne, maar deze ook gespeeld laten worden door je vrienden in de coöperatieve modus voor vier spelers.
     
  18. xbox-rookie

    xbox-rookie Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    De serie is helemaal te gek, ik kijk dus echt uit naar dit spel.
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal dus niet echt een aflevering zijn dat je speelt, maar meer de tijd tussen twee afleveringen in?

    Edit: Is er tijdens de E3 ook nog meer beken geworden over de game?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  20. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Die game moet ik echt hebben! ik kijk elke week de TV serie, nu komen er btw maandag t/m donderdag ook afleveringen uit het 1e seizien, maar die heb ik allemaal al gezien...:p
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005

Deel Deze Pagina