Starsky & Hutch: wie heeft hem?

Discussie in 'Algemeen' gestart door maXiman, 1 dec 2003.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

ik heb sinds kort een stuur én een gun! nu vraag ik me af, heeft iemand het spel starsky&hutch en zo ja, ook met stuur en gun; met name het spelen met gun is me niet helemaal duidelijk. heeft iemand wat info?

mvg,

maximan

2. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnelijk zijn er niet zoveel mensen die zo'n slechte smaak hebben dat ze s en h kopen, kom op man, koop je geen tijdschriften en lees je geen reviews op internet ofzo? hoe kom je er in godsnaam bij om dit spel te kopen?

3. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    het kan tog zijn dat hij dat spel leuk vind en daarvoor hoef jij hem niet meteen aftezeiken

4. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Offtopic iedereen heeft tog zijn eigen smaak van spellen!!

5. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Laat iemand lekker zelf uitmaken welke game ie kiest.

6. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    @maXiman
    en uhmm sorry ik heb geen info

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Lol, ik heb het spel niet maareh het is toch de bedoeling dat je met 2 spelers speelt. 1 stuurt, de ander schiet?
    En verder zal heus wel in het boekje staan hoe alles werkt.

Kun je je probleem nader uitleggen?

En krot, doe niet zo zielig. Die jongen vraagt om hulp, niet om een afzeikbeurt. Je naam beschrijft precies wat jijzelf bent.

8. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik heb Starsky & Hutch...maar geen gun of stuur :). Zonder gun of stuur is er niet zo heel veel aan, maar mét moet het wel tof zijn, alleen weet ik niet precies hoe dat in z'n werking gaat.

9. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou jongens bedankt heh hier had ik echt megaveel aan....not! ik vraag toch wie dit spel heeft en dan met gun en stuur?

10. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doe is rustig man zij proberen je ook alleen maar te helpen vraag het anders maar op een ander forum.

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Walchelijk gedrag! We proberen je te helpen. Ik heb je al gezegd dat je probleem niet erg duidelijk was, en dat het antwoord waarschijnlijk wel in het boekje zal staan.
    Ik acht de kans overigens niet groot dat er iemand is die op dit forum zit én een stuur heeft én een gun heeft én Starsky & Hutch heeft én die deze thread leest.
    Dus wees blij met onze hulp!

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    We? Joost en jij misschien. Maar ik kan dit geen helpen noemen:

13. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap jouw reactie wel een beetje biscuitje, maar mijn vraag is dus eigenlijk of iemand dat spel starsky en hutch heeft, en dat het in het boekje zal staan dat is logisch...maar dan moet ik toch dat spel hebben? en ik wil juist meer info omdat ik twijfel om hem te kopen...dus dat het dan in het boekje staat dat boeit me niet omdat ik dan het spel al MOET hebben.:eek:

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Oh, maar dat was dus helemaal niet duidelijk! Ik dacht dat je niet wist hoe je dat moest doen.

Kijk als je met twee spelers speelt, dan moet er een rijden met het stuur, en de andere schieten met zijn gun. Je ziet dus gewoon op één beeld de wagen en de omgeving waarop je beide speelt (co-op dus).
    Wanneer je in je eentje speelt zal de xbox de taak van een van de twee karakters overnemen.

Hier zie je het ook, er staat ook een richtertje in het beeld voor de bijrijder.
    Hier kun je de review lezen op XBW.
    Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen informeren!

P.S: Bij de FreeRecordShop zitten de boekjes er altijd nog in, daar kun je ook in kijken :p

Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  15. gekkehenk1670

gekkehenk1670 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de review van XBW staat het denk ik ook wel inderdaad.

Overigens denk ik dat elk spel wel leuk is met gun én stuur..

Deel Deze Pagina