Start executable via Html

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MisTicMac, 23 dec 2004.

1. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hallo

Ik heb een vraag. Ik ben bezig met het maken van een installtie menutje via een html pagina. Nu kan ik gewoon een hyperlink maken naar de exe die hij moet opstarten. Maar als ik dat doe dan krijg ik de vraag van windows of ik hem wil uitvoeren of wil opslaan. Hoe kan ik ik dit gedrag uit zetten.

Dus dta hij gelijk de installatie gaat uit voeren. Ik ben echt een noob op dit gebied. Dus iemand ide mij kan helpen graag!!!

Wel handig om te weten is dat ik deze html pagina op een cd zet. En deze dan via autorun wil opstarten.

Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Helaas kun je dit gedrag ivm beveiligingsregelingen niet uitzetten. je kunt beter een andere manier van install gebruiken zoek maar eens op google.

3. Reus

Reus Guest

Je kan autorun toch ook de exe laten opstarten?

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee het gaat om meerder files die ik moet kunnen opstarten. Dus alleen de ene exe is niet voldoende maar bedankt.

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dan maar zorgen dat die ene exe. de anderen opstart....
    Of een aparte installer in elkaar proberen te flansen.

6. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Via html zal het m.i. niet gaan. Enige oplossing is het zelf gaan programmeren van een installatie menu maar dat is geen noob werk. Wat voor doel heeft die cd exact want misschien zijn er andere oplossingen te bedenken?
    Ik ben wel blij met die ingebouwde beveiliging want moet er niet aandenken dat iedere noob zomaar setups kan triggeren via html. Je bedoeling kan best een goede zijn maar je kan je vast voorstellen waarom dit niet gewenst zou zijn.

Deel Deze Pagina