Vond deze site voor een goedkoop starterskitje, misschien is dit al oud nieuws of is deze site nep(kweet niet) maar voor iedereen die hem wil bestellen of al bestelt heb geef effe je reactie! NL Store
Ik heb hem ook bij nl store besteld, maandag, en had de starterskit donderdag binnen, je krijgt nog een mail waarbij ze je mededelen dat ze je bestelling in orde maken en dat ze hem op de bus hebben gedaan, goede service en geen verzendkosten .
Let wel op dat er bij de levertijd 2 tot 15 werkdagen staat. Als je dus pech hebt, krijg je hem net te laat binnen.
om je live acount te verlengen. maarre wordt dit niet als reclame gezien? koopjes kan je melden in de koopjes thread btw
bij dixons is de xbox live starter kit+ crimson skies 50 eurie ook best goedkoop dus. (zie www.dixons.nl)
wtf das goedkoper dan het spel alleen ik kan het alleen niet vinden? ah kzie het, is ook met amped2/cs hiero alleen tijdelijk uitverkocht
Op de internetafdeling misschien, je moet gewoon naar een Dixons-filiaal gaan en kijken of ze die games nog hebben, dan kun je gewoon voor dat geld een starterskit en een van die games aanschaffen. Meestal zijn die dingen wel op voorraad.
als je op internet kijkt staat er heel sneaky bij, niet op voorraad bij ons internetmagazijn (of iets in die richting) ...
De starterskit van NLStore heeft maar 2 (demo)spellen: Mech Assault en MotoGP. Whacked zit er dus niet bij. Levertijd was een week
Te laat voor de ilovelive actie. Dat Whacked er niet meer bij zit klopt, dat is met alle nieuwe starterkits zo. Maar er was toch niemand die Whacked speelde.
nlstore heb ik er ook besteld, had hem met een week binnen kreeg er ook nog een gratis (kut) dvd bij (bestelling boven de 25 euro)