1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Starters op Xbox live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rinus, 5 jan 2004.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Het volgende valt mij op.

    Op Live gamen is natuurlijk hartstikke leuk, alleen is het wel eens frustrerend dat als je net met een game begint je gelijk overhoop wordt geschoten of in de vangrail gereden wordt.

    Zelf heb ik het een aantal keer gehad, laatst nog met RS:3, vol goede moed begin je op live en binnen 20 seconden wordt je alweer afgeschoten door mensen die het spel al een eeuwigheid spelen.
    Gewoon even rustig tips & trics uitwisselen is er niet meer bij, even rustig een level met een groepje verkennen en verscheidene wapens uit proberen wordt onmogelijk gemaakt door mensen die voor de statistieken spelen.

    Hebben jullie dat ook of ben ik weer de enige met deze, toch wel lichtelijke frustratie.

    Is het bijvoorbeeld eens iets om een server te starten met mensen die het spel gewoon eerst onder de knie willen hebben en naarstig op zoek zijn naar goede raad?
     
  2. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Ja nogal wiedes dat niemand op jou gaat wachten in een normale server totdat jij de map etc kent. Als je de maps wil leren,de wapens wil leren kenne..kortom: het spel wil leren kennen zal je toch zelf een server moeten starten en dan gaan kijken hoe en wat..

    Dit is gewoon normaal hoor..:eek:
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zeg ik toch !!

    Ik vraag alleen of er nog meer mensen zijn die dat "probleem" kennen en gewoon eens leuk en gezellig dingen kunnen uitwisselen.

    Ik kan bijvoorbeeld op 5 meter afstand een heel magazijn leegschieten terwijl de ander niet eens dood gaat, hij draait zich om, schiet 1 keer en ik lig.

    Alles wordt een automatisme op den duur, de hardcore players doen alles met een head-shot, terwijl beginners moeite hebben om iemand alleen al in het vizier te krijgen.

    Daarom vraag ik ook of het een idee is om eens een server op te starten met en voor beginners, zodat ze niet gelijk worden afgeserveerd omdat ze niet zouden presteren.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het instap probleem bij het spel... Ja, het enige eigenlijk is: speel de singleplayer een stuk en zo ben je al een eind verder. Probeer zo veel mogelijk nederlandse servers op te zoeken en probeer de maps uit je hoofd te kennen, dat was bij Halo al zo, en bij rainbow six 3 nog steeds. Na ongeveer 5 uur te hebben gespeelt ken je alle maps zo'n beetje wel. Ook handig is misschien om gewoon co-op te doen online, kan je ook nog ff oefenen. Of je opent zelf een server en dan stel je gewoon als max. 4 players ofzo in. Dan wordt je niet zo snel afgeschoten en kun je de map verkennnen. Campen heeft net echt veel zin, want de tegenstander weet de camp plekjes waarschijnlijk toch.. Veel suc6 en ik zie je wel online bij rbs3

    edit:/ Ja dat is wel een idee, als je dan een server opstart zorg ervoor dat er niet veel spelers in zitten, maar speel 2 vs. 2. Om het niveau nog niet zo hoogte houden zou je mensen met bijv. een ratio van hoger dan 0.80 kunnen kicken, of kijken naar het toaal aantal uur dat ze hebben gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  5. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    -never mind
     
  6. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit maar de laatste tijd word het wel minder. Ik speel ook gewoon meer met vrienden dan dat ik een quick match doe. Dus de kans dat ik bij mensen, die niet zo begripvol zijn kom, is vrij klein.
     
  7. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel bijna alleen maar met vrienden en dan oefen ik met hun, en als ik dan goed ben ga ik pas op live. Of ik oefen offline.
    Ik ga er pas op als ik ut een beetje kan omdat ik weet dat je toch zo afgeknalt word enzzz
     
  8. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik in het begin ook maar als je wat meer oefent dan word je echt wel beter, en ja meer met vrienden spelen, is veel leuker
     
  9. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt hier wel of jij anderen er de schuld van wilt geven dat jij er niets van kan....:{ je kunt moeilijk van de 'betere' spelers gaan verwachten dat ze voor elke newbie rustig aan gaan doen en alles uitleggen......

    btw. als je sharpshooter probeert kun je steeds respawnen, en de levels/wapens uitproberen, je kunt in sharpshooter namelijk tussen de spawns van wapen wisselen (kan ook eerder, maar gaat pas in als je respawned :)
     
  10. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat dacht je van CS op de PC!?
     
  11. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja lezen is ook een vak!

    Ik ben een goede verliezer, ga niet lopen zeiken of irriteren, als ik wordt geraakt "so be it".
    Maar er zijn ook mensen die zich irriteren aan het feit dat ze juist snel dood gaan en dus eigenlijk geen kans krijgen om eens relaxed een multi-player te spelen.

    Natuurlijk gaat het erom om elkaar lekker af te knallen, maar voor mensen die, vooral in het begin, moeite hebben om het tempo bij te houden geeft het nogal eens een afkeer om het spel lekker live te gaan spelen, hoezo zou je, je wordt toch binnen de kortste keren afgeschoten.

    Ik zeg ook niet dat mensen rekening en medelijden met newbies moeten hebben en alles uit moeten leggen en voor moeten doen.
    Ik stel voor om juist eens met verscheidene newbies hier een server op te starten waar je gewoon even van alles uit kan proberen sneaken, fraggen, tips & trics.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd zou het wel handig zijn als er gewoon een oefen server is..
    Ben ik ook voorstander van, ik wil ook cs of rs3 gaan spelen, maar zit daarom wel te twijfelen..
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou, ik nu een maand Live en de eerste twee weken vond ik het niveau veel te hoog... nu gaat het wel beter maar ik ben zeker een voorstander van zo'n speciale n00b server.

    BTW. Hoe 'vind' je Nederlandse servers bij CS en R63???
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Veel Nederlandse in je friends list hebben, waardoor je makkelijk hun game kan joinen en gewoon bij optimatch kijken naar de naam van de host, vaak staat er NL achter
     
  15. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Rinus als je wil add ik je wel in mn frendlist, heb wel zin om een mede arnhemmer te helpen met Rb6 3!
     
  16. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige games, zoals bij Magic Battlegrounds, kun je het level waarop je wilt spelen kiezen. Ook de beginner staat er bij.

    op zich een goed idee, maar als er geen beginners Live te vinden zijn kun je nog niets beginnen. Wil men niet als beginner gezien worden?
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als er nog mensen zijn die zin hebben om eens relaxed een potje rainbow six te spelen, waar het niet alleen erom gaat om mensen af te knallen, maar ook gewoon tips en tricks uitwisselen en dingen uit te proberen laat het dan even weten.

    Gewoon lekker gamen zonder dat je direct uit een team wordt gekickt of uitgescholden omdat je niet goed genoeg bent.

    Gewoon eens lekker gamen
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er zelf gelukkig vrijwel geen last van. Ik hbe zelfs eerder dat ik op het begin juist heel goed ben en ongeveer 2 a 3 maand later zak ik in. ben ik zat van het spel.

    Ik heb nooit echt het probleem dat ik de levels neit ken. de meeste spellen koop ik al gelijk bij de release. en dat scheelt wel heel erg. dat merk ik met mensen die nieuw zijn. maar die nieuwe mensen kunnen op den duur ook heel goed worden. maar dan ligt het natuurlijk aan de skills.

    Als ik een spel net heb, en speel met amerikanen die het spel al een tijdje hebben, dan volg ik mijn teamgenoten gewoon. telkens weer een andere zodat je elke keer een andere route neemt, en de levels sneller kent.

    Een Newbie server heeft geen zin, er zullen neit veel mensen gaan joinen als je de server maar op 4 man hebt staan, veel mensen zoeken namelijk op minimaal 4 man in een server.
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken het probleem Rinus, daarom probeer ik ook nieuwe games zo snel mogelijk in huis te hebben, zodat je met iedereen alle levels kunt verkennen en het niveau van iedereen ongeveer gelijk groeit, als je er later bijkomt is het altijd klote...
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Bij RS3 had ik dat probleem ook. Zeggen ze dat je slecht bent ( was ook zo maar ja khad het pas 10 min ) en ze zeiden de hele tijd dat je uit de game moet en anders wordt je gekicked.

    Dit was gewoon al meteen de reden voor mij om hem weer te ruilen.

    Dit vindt ik heel erg jammer maar soms is de waarheid hard.
     

Deel Deze Pagina