Startmenu is wég

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Beyond The Grave, 26 jan 2005.

1. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het volgende onwijs vreemde probleem. Ik heb eergister mijn pc geformatteerd, windows xp prof. erop + alle updates en dergelijke. Verder was alles goed. Nu start ik mijn pc gister op, en was tot mijn grote verbazing zomaar mijn startbalk weg, dus niet geminimaliseerd, maar gewoon weg.
    Spybot gescant, 1 item gevonden, geimmuniseerd maar still the same prob.

Als ik dan msn (met ALT + TAB constant) krijg ik ook geen pop ups te zien. Het startmenu gedeelte bij configuratiescherm opent hij niet etc.

alvast bedankt

2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    ctrl + alt + del > taakbeheer > bestand > Nieuwetaak(uitvoeren...) > dan "explorer" intypen, misschien dat dit helpt :)

3. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ik word dan doorverwezen naar mijn documenten..

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Staat die niet helemaal onderin dat je met je muis op het randtje kan gaan staan en ophoog slepen? of dat ie gewoon auto verdwijnt als je je muis er niet op houdt.
    En als je op de windows toets drukt krijg je dan wel het menu te zien of doet ie niks?

Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  5. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dus dat hij niet geminimaliseerd is.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het lijkt me een probleem met explorer.exe...

Kun je eens een screenshot geven?

Probeer anders eens te zoeken op GoT, daar hebben ze vaak wat meer expertise in huis.

Misschien dat je hier wat aan hebt bijvoorbeeld?

7. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, bedankt voor info. En wat betreft die screenshot, je ziet gewoon alles, maar dan geen startbalk.

Ik moet wel zeggen dat dit géen legale versie is van windows. Maar toch, ik zal héus niet de enigste zijn met een illegaal kopie.

Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je die illegale versie dan vandaan, van internet? Dan is het nl niet zo vreemd dat er iets mist...

9. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee... Me ouders hadden windows xp prof. op cd staan en die is waarschijnlijk gekopieerd van een originele. Niet van internet gedownt ofzo, maar erg origineel is hij ook niet ^^

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    punt 1 is het je taakbalk, niet je start balk :p

punt 2 hebben meer mensen dit weleens. (ik ook vreemd genoeg)
    alleen ik krijg dan vaak een melding: er is een fout opgetreden in explorer.exe raport verzenden raport niet verzenden. Als ik dan een paar minuten wacht start exlorer weer opnieuw op.

11. Gerben_S

Gerben_S Alias gerben

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ook weleens gehad. Niks meer op het beeldscherm behalve de achtergrond. Gelukkig komt bij mij als ik pc opnieuw heb opgestart alles terug. Maar het is niet handig zonder taakbalk/startbalk gelukkig kan je nog wel alles met ctrl+alt+delete doen kan mij herinderen dat ik dat toen deed en wat programmaatjes (=games) opstartte dat het later terug kwam.

Deel Deze Pagina