Startpagina

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 13 dec 2003.

1. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had altijd google als startpagina maar sinds vandaag krijg ik steeds super search als startpagina hoe krijg ik die van mijn computer??ik kan um wel veranderen via internet opties maar als ik um dan opnieuw opstart krijg ik weer die site :mad:

2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk moet je dan ff je internetmap nakijken op cookies!

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik heb het ook al gehad maar het ging uiteindelijk weg want kheb continu naar Extra, opties, startpagina. en na 3 dag kwam hij soms terug en soms weer niet! :confused: maarja kheb later mijn computer late formateren (omdat er een virus op zat ;)) en het was weer weg. Je hebt soms zo van die sites die automatisch iets instaleren op je pc! zeer gevaarlijk en enorm irritant!

Je kunt in iedergeval al is proberen met cookies verwijderen! en je Geschiedenis is leeg te maken (niet dat da helpt maar je kunt is proberen)

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Als het toch niet helpt, wrom zo hij het dan nog moeten proberen? :confused:...

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien even Adaware draaien?

6. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Pff euh, verwijder dan alleen je cookies,
    het is toch niet zo belangrijk die geschiedenis dus waarom die niet mee verwijderen om zeker te zijn he. :)

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had een paar weken geleden precies hetzelfde probleem. Staan er toevallig ook een paar sites in je Favorietenlijst die je zelf niet hebt toegevoegt en druk je soms op een link in een site die je vervolgens naar een totaal andere site brengt? Het is best wel moeilijk om er van af te komen, maar bij mij werkte het volgende:

1: Eerst die irritante startpagina weghalen.
    2: Als je van die vreemde sites in je Favorietenlijst hebt staan ook die verwijderen en je prullenbak legen.
    3: Cookies en geschiedenis wissen.
    4: Het programma Spybot laten draaien en alles verwijderen wat hij vind.
    5: Het programma Ad-aware laten draaien zoals WouteR al had gezegt. Deze zal hoogstwaarschijnlijk ook een link of iets dergelijks vinden van die site in je registry. Vervolgens alles verwijderen wat Ad-aware vind.
    6: Je virusscanner even alles laten scannen.
    7: Opnieuw opstarten en je moet ervan af zijn als het goed is.

Op deze manier ben ik er eindelijk vanaf gekomen tenminste.

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  8. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    wilde ik net zeggen

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ook een oplossing, werkt alleen als het komt doordat je msnplus hebt geinstalld.

Uninstallen, en daarna weer installen maar dan ZONDER de sponsor. Dus ff goed het installatieschermpje lezen.

10. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    ik had ad-aware geinstalleerd toen gaf hij zon kleine 30 betsanden aan met die geinfecteerd konden zijn moet je die allemaal verwijderen ??

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  12. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    ja had ik gedaan bij spy vond die hem niet en die andere ad ware had ik alles weggegooid toen deed i'net het niet meer na een kleine systeem herstel doet hij het weer maar die kut startpagina blijft erop :mad:

13. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer ik dat ad-aware doe dan doet Kazaa het niet meer dus dat doe ik niet meer, niet dat ik zo vaak kazaa gebruik maar het kan af en toe wel eens van pas komen

14. Lord<>Snowboard

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet natuurlijk wel een beke zien welk da ge verwijdert he!!

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    off topic: Alle komt gij uit belgie?? :)
    on topic: het is natuurlijk wel zo dat ad aware niet kan zien welke programma's jij nodig hebt, en als je geen spyware van kazaa wil hebben moet je ook kazaa lite hebben

16. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ge (als we dan toch die kant op gaan) dan kazaa lite downloade?

Deel Deze Pagina