Starwars: Battlefront

Discussie in 'Algemeen' gestart door SLAVETOTHEPOWER, 25 jan 2004.

  1. SLAVETOTHEPOWER

    SLAVETOTHEPOWER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb enkele screenshots gezien, een lust voor het oog..dit is het spel waar ik van droomde als 10 jarig jochie.
    In de bossen van endor, bikerscouts, AT-ST's, St ormtroopers, holy shit.

    Weet iemand al meer over een eventuele releasedate en wat zijn jullie verwachtingen?
     
  2. SLAVETOTHEPOWER

    SLAVETOTHEPOWER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  3. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk lijkt me een leuk spel, maar ik droom nog steeds van een Star Wars game waarin we episode 4 5 6 van het begin tot het eind zowel in een third person view zoals in jedi academy als in een x-wing / T-fighter view het verhaal kunnen spelen als Luke en Han.
    Stel je voor lightsaber battles met Darth vader, Han bevrijden bij Jabba, ontsnappen op Hoth, Bezoekje aan endor en last but not least de Deathstar 2x vernietigen.
    Ja ik weet het lijkt een beetje op rogue squadron 3 maar ik wil het beter uitgebreider en langer!!!.

    Maar ja de meeste dromen zijn bedrog, zeker als ie verwezenlijkt moet worden door lucas arts!
     
  4. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Maaruuh dit spel is toch online only?? of heb ik dat weer verkeerd
     
  5. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor volgens mijn is ie ook single play goed te doen, maar online begint de echte aktie pas.
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de screenshots juist tegevallen, t lijkt alsof ie moet gaan draaien op een psx (playstation 1 dus)
     
  7. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    PSX:confused: zeg dan niets!. maar even serieus de pc vesie wordt de mooiste en de PS2 versie het minst mooi.
    Dus gellukig voor ons xbox bezitters wordt er voor de xbox een versie gemaakt die er beter als de PS2 uitziet.
    de screenshots zien er al goed uit voor een game die nog lang niet af is.
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2

    tsss, dat is nu eenmaal mijn mening, en daar heb ik recht op|:-
    ow, ze gaan wel apparte versies maken?
    dat scheeld, krijgen we niet weer zo'n ps2 cloon
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    moet zeggen dat ik de graphics ook lelijk vind...
     
  10. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eigenlijk meer op star wars: Republic commando te wachten dan op Battlefront.

    Mijn reden:

    [​IMG]


    [​IMG]

    It's Star Wars! It's an FPS on PC and Xbox! It's Unreal engine-powered! And it's looking saucier than Princess Leia in a gold bikini. Phwoar!

    Back at E3 last year, LucasArts lifted the lid on a new Star Wars first-person shooter in development for PC and Xbox going by the name of Star Wars: Republic Commando. Since then, we've heard absolutely nothing on the intriguing Unreal engine-powered title - that is, until now. Using finely honed Jedi powers we've managed to secure the very first screenshots from the game, which are here for your perusal, naturally.
    Star Wars: Republic Commando is described by LucasArts as a dramatic military-style action experience featuring brutally realistic Star Wars combat, with players filling the boots of a member of an elite Republic Special Ops unit.

    The title is set between Episode II and Episode III of the current generation of movies, and we're expecting to be battling in a number of locations in the SW universe including the planet Geonosis from Attack of the Clones.

    Due for release this year, no doubt we'll be hearing much, much more on Star Wars: Republic Commando soon. Oh, and there seems to be a Metroid Prime-style visor view thing going on in one of the screens - nice!
    bron:
    computerandvideogames.com

    EN NIET TE VERGETEN DAT HET LIVE SPEELBAAR IS
     
  11. SLAVETOTHEPOWER

    SLAVETOTHEPOWER Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    RC ziet er goed uit maar ik houd toch meer van scenario's uit de overige episodes... daar heb ik een zwak voor, niet voor de zooi die Lucas daarna ging maken...
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt dit spel nog steeds in September uit???? Of is e alweer uitgestelt???????
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgesteld naar eerste kwartaal 2004.:mad:
     
  14. fetEX

    fetEX Guest

    2005 neem ik aan
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je niet Star Wars Republic Comando want die is ook al naar Begin 2005 uitgesteld????
     
  16. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, het is toch een 3deperson shooter ?
    Maar de Singleplayer mode lijkt me crap, en met hoeveel man kan je online..?
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook met Jabba the Hut spelen?

    Zo niet dan zuigt het spel.... :D geintje
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Hij is niet uitgesteld hoor .... republic commando is uitgesteld
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik zit er helemaal naast. |:-
     
  20. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    21 september wordt die gereleased...tegelijk met de 3 dvd's van de oorspronkelijke trilogie (en bij die dvdbox zit een xbox demo van het spel dus sjah...proberen maar)
     

Deel Deze Pagina