starwars kotor beste xboxgame?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koenjo89, 22 jul 2003.

1. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ey ik heb op gamerankings gekeken en daar staat ie al een 93.6 gemidelt .
    Dit is echt goed nieuws ik zelf wachtte af en was niet zeker of dit een topper zou worden,maar dat is ie blijkbaar wel.
    Dit is echt ontzettend goed voor xbox,eindelijk weer een game die Halo mischien kwa cijfers en gameplay verslaat!

Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg is ie niet Xbox exclusive :mad:

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja en? De game komt hier pas uit in september. In het centrale topic van KotoR staan al links naar verschillende reviews van de game. En elke score is er hoger dan 9.

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hij is exclusief zoals Halo exclusief is.

5. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    mij kan het niks scelen of die xbox exclusive is die andere gamers mogen van mij pad ook wel van dit spel genieten

6. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee. Ik heb hem helaas nog niet gespeeld. :'-(

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat vindt ik ook altijd raar. Want maakt het nou uit of hij exclusief. Ik zie liever dat veel mensen die game kopen zodat ze een nog mooiere vervolg kunnen maken. En ik vindt het zelf leuker om met meer gamers over een bepaalde game te praten. Maar volgends mijn werdt hij gewoon wel exclusief zoals The Answer al zei.

8. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Precies. Mij kan het ook niet schelen of een game exclusief is. Beetje lopen zeuren tegen eigenaars van een andere console dat je een game hebt die zij niet hebben.
    Dat deed ik vroeger met voetbalplaatjes

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    XBox verkopen , daar gaat het om, daar moet een console het onder andere van hebben van de exclusive titels

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hij is console exclusief, hij komt voor de rest alleen nog op de pc uit.. de andere consoles trekken het spel gewoon niet:eek:, maar idd deze game wordt een juweeltje.. kijk er erg naar uit!

11. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste xbox game is nog steeds halo :D
    En hij komt alleen op de xbox console uit en op de pc. Het maakt heel veel uit of een spel exlusief is dan ondersteund hij meestal alle mogelijkheden die de console heeft.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Het maakt mij echt geen ene flikker uit of hij exclusive wordt of niet!! Zolang het maar een goede game wordt en hij goed verkoopt!!!

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jah console exclusief toch? :) Btw Cyber-Ninja , mensen gebruiken vaak argumenten tegen de Xbox van dat ze bijna geen exclusieve toppers hebben. Mij kan het ook niet zoveel schelen alleen dat is dan jammer dat we hen hier niet mee kunnen uitbokken :p Rond kerst hebben we wel wat exclusieve toppers denk ik (lees: Sudeki lijkt me wel wat)

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar exclusief houdt wel in dat je niet met zo'n gare port opgescheept wordt dus zijn exclusieve games wel belangrijk voor een console.

15. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die link stond al in de 2de reply.

Exclusieve titels worden beter gecheckt en gesponsord door de bazen (Nintendo, MS, Sony) dan de poorts.
    Dat betekend (meestal) betere kwaliteit. Kotor is een exclusieve titel voor MS en de gameplay gaat op de pc (kwa controls) en Bioware is een pc developer (dacht ik toch) dus het is ergens nogal logisch dat Kotor ook op pc uitkomt.

Laatst bewerkt: 23 jul 2003
  17. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dit zeker ook een spel wat ik ga kopen en spelen maar ik heb zelfs liever dat dit spel niet exclusief is, mede omdat het RPG-gedeelte mij zeer aanspreekt. Wat is er dan leuker dan je stats met zoveeeeeel mogelijk mensen te kunnen delen!

18. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars Galaxies (PC), daar kijk ik naar uit. Niet naar de zoveelste Baldurs Gate Clone, maar dit keer met Star Wars figuren.

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    wat scheelt het nou of ie exclusive is of niet, beter zou zijn dat elke bedrijf elke console laat genieten van hun werk.

maar dat kan niet want dan zouden de consoles niet meer concureren met elkaar.
    dan is er nog wel een oplossing:

al die bedrijven gaan samenwerken en dan is er dus maar 1 console waar alle spellen op draaien. totdat er een bedrijf komt wat een NOG betere console maakt waarvoor de ontwikkelaars dan gan ontwikkelen.

en dan begint het hele verhaal opnieuw kortom, exclusiviteit kan je niet vermeiden.

alleen was dit misschien een klein beetje offtopic

Deel Deze Pagina