1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] State of Decay

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 15 apr 2013.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad helaas geen CO-op maar goed de game lijkt me erg tof. Hopelijk is hij straks binnen :D!!!!!!
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt de disc versie aangeschaft? Moet zeggen dat ik helemaal op het downloaden ben overgegaan, ook voor de AAA-games, Halo, AC: Unity, Shadow of Mordor etc.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt, ik blijf bij discs. Zeker zolang de discversies evenduur of vaak zelfs goedkoper zijn dan de digitale varriant. Ik vind het disc swappen ook niet echt een issue. Maar ben het met je eens dat het wel gemakkelijker is. Echter de prijs en de doorkoop mogelijkheid zijn voor mij de reden om nu nog bij de discversies te blijven. Als ik een game volledig heb uitgespeeld doe ik er niets meer mee. Zonde om hem dan in de kast te laten liggen, dan verkoop ik hem liever voor een paar euro :D.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als je games digitaal shared met een buddy en de kosten deeld dan ben je denk ik voordeliger uit ;)
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als als als, Maar in basis is het goedkoper.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo de eerste stapjes gezet gisteren in State of Decay. Grafisch is het wel wat wennen en de controls voelen ook wel wat clunky aan soms. Als je met een auto flink gas geeft, dan heb ik wel last van framedrops en haperingen in beeld. Dit was natuurlijk wel een beetje te verwachten, maar het is altijd even wennen :). Na de eerste paar missies gedaan te hebben kan ik wel zeggen dat het een leuke game lijkt te gaan worden. Het is echt survival. Op een bepaald moment had ik alleen een stok om mezelf te verdedigen. Komt er ineens een horde zombies aan, dus meppen als een malle. Midden in de fight gaat me stok kapot. Fuck. Dan is het aanpassen en proberen te overleven. Blijf je knokken voor de mogelijk loot met de kans op overlijden. Of speel je safe, laat de loot achter en live another day. Ik heb veel hoop, gezien wat ik nu gespeeld heb.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  7. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik had eigenlijk nooit over de originele versie gehoord, my bad:).

    Na het lezen van de review lijkt het mij allemaal vrij ingewikkeld en moeilijk, of valt dat nog wel mee?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu al twee keer bij het opstarten echt enorme performance problemen. Dacht maar weer eens verder met de game te gaan, maar shjit zeg wat een gare kut engine is hier voor gebruikt. Game loopt nog slechter dan een manke...
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, heb ik ook zo vaak last van gehad, dat is echt shit aan deze game, na een tijdje loopt het wel redelijk.
    Begrijp niet dat ze dit nooit hebben opgelost.

    Blijft wel een van mijn favo titels op de X1.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja qua idee is het vrij gaaf. Had het een hele tijd geleden een aantal uur gespeeld, maar ik ben heel goed in stockpilen. Was dus veel bezig met materialen verzamelen. Ik kan mij niet herrineren dat het zo erg was op het begin, maar nu ik de game opstartte had ik eerst 30 seconden dat het beeld bevroor van frame naar frame. Net kwam er een horde aan en mijn beeld bleef hangen om vervolgens een zombie in mijn nek te hebben.

    Ik denk dat ik voor mijn survival fix toch maar dan voor This war of mine ga die nu in de aanbieding is :) Vond het een vrij leuk concept, maar zo'n slechte performance kan ik gewoon niks mee.
     
    Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina