State of Emergency

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox-Lord, 18 mei 2003.

1. Xbox-Lord

Xbox-Lord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ik laatst in de stad, zie ik in de Dixons nota bene SOE voor E 29 liggen.
    Nou, of die nou met die prijs binnen was gekomen of dat hij verkeerd geprijst was kon me niet schelen, kopen!
    Eenmaal thuis natuurlijk gelijk begonnen met spelen.
    Je kan in het begin uit 2 personages kiezen, 1 man en 1 vrouw.
    Die man is ovigens niet die bolle, die moet je eerst unlocken.
    Er zijn 4 levels zowel te spelen in de Choas als in de Revolution mode.
    De camera is iritant maar dat is ook het enigste.
    Het is vet lacheuh, om een molotov door een ruit te gooien, en dan toe te kijken hoe de winkel afbrandt.
    Last man standing is ook leuk, heerlijk agentjes afknallen.
    Mijn ouders vinden het geen leuk spel integendeel, ze verafschuwen het.
    Soms hou ik me even in als me moeder kijkt, maar daarna pak ik snel een Uzi en knal weer een hoopje gangsters neer.
    Voor mensen die twijvelen, gewoon kopen, het s bovendien ook heel erg leuk op Co-op te spelen met je vrienden.
    Samen een gangster de hoek in drijven en dan saampjes in elkaar rammer }:]

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    kost hij echt 29 euro's????of is het alleen bij dixons , want dan ga ik hem denk ik wel halen.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is een budget titel, dus ja hij kost 30 euro. Denk je echt dat ze zo'n bagger spel voor 70 euro gaan uitbrengen :cool:

4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Naar veel reactie's al een x hebben gehoord lijkt het me niet iets om te halen.

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het spel maar niet gaan kopen, echt ee bagger spel. 30 euro is nog te veel :D

6. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    heb deze nog op de ps2 gehad, leuk voor een uur of 2 daarna speel je em nooit meer

7. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    idd niet kopen, in het begin is alles nieuw enzo. Maar je hebt trouwens ook maar 4 levels :confused: en zo groot zijn die nou ook weer niet

8. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik had hem ook gekocht (vooral doordat hij maar 30 euro kostte) maar heb hem de volgende dag toch maar ingeruild, vond het idd te eentonig alleen maar een beetje om je heen meppen in een paar kleine werelden.

de AI is ook niet bijster bijzonder, en het enige wat de andere poppetjes doen is een beetje dom in het rond rennen.

aangezien ik niet veel mp speel kan ik daar geen oordeel over geven, maar van het singleplayer gedeelte was ik na een tweetal uur al behoorlijk flauw

links laten liggen is mijn advies

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien leuk om te huren, maar verder is het niet veel!!

Deel Deze Pagina