Was ik laatst in de stad, zie ik in de Dixons nota bene SOE voor E 29 liggen. Nou, of die nou met die prijs binnen was gekomen of dat hij verkeerd geprijst was kon me niet schelen, kopen! Eenmaal thuis natuurlijk gelijk begonnen met spelen. Je kan in het begin uit 2 personages kiezen, 1 man en 1 vrouw. Die man is ovigens niet die bolle, die moet je eerst unlocken. Er zijn 4 levels zowel te spelen in de Choas als in de Revolution mode. De camera is iritant maar dat is ook het enigste. Het is vet lacheuh, om een molotov door een ruit te gooien, en dan toe te kijken hoe de winkel afbrandt. Last man standing is ook leuk, heerlijk agentjes afknallen. Mijn ouders vinden het geen leuk spel integendeel, ze verafschuwen het. Soms hou ik me even in als me moeder kijkt, maar daarna pak ik snel een Uzi en knal weer een hoopje gangsters neer. Voor mensen die twijvelen, gewoon kopen, het s bovendien ook heel erg leuk op Co-op te spelen met je vrienden. Samen een gangster de hoek in drijven en dan saampjes in elkaar rammer
Het is een budget titel, dus ja hij kost 30 euro. Denk je echt dat ze zo'n bagger spel voor 70 euro gaan uitbrengen
idd niet kopen, in het begin is alles nieuw enzo. Maar je hebt trouwens ook maar 4 levels en zo groot zijn die nou ook weer niet
ik had hem ook gekocht (vooral doordat hij maar 30 euro kostte) maar heb hem de volgende dag toch maar ingeruild, vond het idd te eentonig alleen maar een beetje om je heen meppen in een paar kleine werelden. de AI is ook niet bijster bijzonder, en het enige wat de andere poppetjes doen is een beetje dom in het rond rennen. aangezien ik niet veel mp speel kan ik daar geen oordeel over geven, maar van het singleplayer gedeelte was ik na een tweetal uur al behoorlijk flauw links laten liggen is mijn advies