Statistics Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 7 nov 2003.

1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden de Rainbow Six 3 statistics gecleared? Om de maand, jaar, nooit?

Alvast Bedankt

KelovitzO-)

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  2. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier al meer vanaf?

3. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet alleen dat ze maar raar zijn :| ik kill zo 3 man staat ie nog altij op dezelfde score :| echt rare shit

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien dat ze per dag ge-update worden?

5. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    precies waarschijnlijk worden ze per dag geupdate op een bepaalde tijd.
    het is wel geinig hoor statics, maar als je bijv. GRIT neemt worden die stats ook weer eens in de 2 weken gereset, laten we hopen dat dit bij deze game niet het geval is.
    En ik vind dat als je de stats bekijkt dat die weer onderverdeeld moeten worden in gamemodegroepen zodat je precies kan zien watvoor gamemodes bepaalde mensen spelen.

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan je toch ook zien? Stel: je zit in team survival, dan ga je naar statistics. Dan gaat het toch over de game mode Team Survival?

7. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de vraag verkeerd geformuleerd want mijn vraag is wanneer worden ze gereset. Beetje lullig als je je helemaal uit de naad zwoegt en dan de volgende dag zondag ze netje gecleared worden.|:- 8) :'-( :D

Kelovitz O-)

8. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik niet weten maar bij grit bijv. 1 keer in de 2 weken.

9. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Als je alleen maar voor de stats speelt zeg.........

maar sommige gasten spelen echt alleen maar voor de stats, en ik speel voor fun ( pak namelijk echt overal een PSG-1)......

Ik haat die mensen die alleen voor die stats spelen, die fucken de hele game op door alleen maar iets te doen ( cheatend of niet) waardoor ze betere ( of hogere) stats krijgen........

Stats van een spel zijn wel leuk om af en toe naar te kijken ( maar iemand die er elke ronde zowat naar kijkt :mad:

soms wilde ik dat er nooit stats waren, maar ja |:-

10. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is gewoon leuk om te kijken wat je wereld rang is, in elk menselijk brein zit een drang van perfectie... O-)

Dan kan juist positief uitwerken op je stats zolang je maar in een open map speelt.

Dat betekend dat al die mensen die voor de stats spelen zich extra hard inzetten om het jou zwaar te maken............ Wat wil je nog meer? :cool:

Als je voor de stats speelt kijk je gewoon regelmatig naar je stats want je wil weten of je vooruit gaat.

Ik vind het wel leuk.

De opmerking dat sommige mensen alleen voor stats spelen is niet helemaal waar want je begint met spelen van een bepaalde game omdat je hem leuk vindt, niet omdat er statistieken in voorkomen. :confused: Ik kan echt niks bereiken met hoge statistieken afgezien van het feit dat er enige toernooien zijn zoals de WCG waar je voor kunt spelen maar die concurentie is zo groot........

Conclusie: Stats zijn gewoon leuk voor veel mensen om jezelf te meten met anderen, niks mis mee in mijn ogen. :)

Kelovitz O-)

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Jij begrijpt mijn verhaal dus compleet niet, want je zegt dat statistieken jouw niet uitmaken maar ik zei dat ie mij ook niet uitmaken............ maar mensen die alleen maar voor de stats spelen, omdat ze bijv. overal gaan blijven zitten en per se een game gaan zoeken voor de Stats, want dat soort mensen zijn dan geirriteerd als ze verliezen..................... :mad:

12. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet alleen zelf hetzelfde door steeds die sniper te pakken. :{

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dat statistieken mij in zekere zin wél boeien maar de vraag is wat jij nu bedoelt te zeggen want mensen die geirriteerd raken is voor mij geen reden om statistieken in games te verbieden..................:confused:

Kelovitz O-)

14. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben er zelf wel zo 1. ik kan er niets aan doen maar ik wil gewoon niet laag staan. Niet dat ik de hele dag door bezig ben om dit te verbeteren want dat boeit me niet. maar zodra ik speel wil ik hoog in de stats eindigen en let ik er de hele tijd op

15. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het op zich niet zó erg want zo wordt de uitdaging veel groter,
    veel mensen zetten zich vol in om een goede titel te behalen.

Kelovitz O-)

Deel Deze Pagina