stats rs3 vast gelopen.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gizmozz, 14 mei 2004.

1. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Een paar weken geleden zijn mn stats bij rainbow six 3 vast gelopen en ik kan ze niet meer activeren :confused: Ze zijn nu blijven steken op een ELO van 1501 en hoevaak ik ook dood ga er veranderd niks. Nu zal je denken dat ik een mazelpik ben maar daar vergis je je in. Het duurd +/- 1 min om een game te joinen omdat LIVE! mn stats niet kan ontvangen. Dat is balen want na die 1 min gebeurd het vaak dat die game inmiddels vol zit en dan heb je voor niks zitten te wachten. En bovendien als je dit te vaak doet log je automatisch uit.
    Door dit en dat ik vaak uitgescholden word voor 'cheater' is het voor mij niet snel leuk meer om mn favo spel te spelen. Wie kent dit en kan me helpen?

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik kan je wel helpen.

Gewoon mijn Playstation 2 versie kopen *) _O_ _O_ _O_

3. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Goed ik koop een ps2 met een netwerk adapter en rs3 daarvoor. JA? dacht het niet. Playstation online is kut en rs3 op playstaion is kut. Effe serieus antwoorden

4. Lionhard

Lionhard Guest

miss je savegame verwijderen van je xbox?

5. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat het helpt, bij terrorist jhunt is het namelijk weer niet zo.

6. Lionhard

Lionhard Guest

je kan het natuurlijk allicht proberen.. als je een memory card hebt kun je hem tijdelijk opslaan...

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, RBS3 via LIVE is ook wel kut hoor ... beetje een drama ..
    Maar goed, ontopic, probeer het op een memory card op te slaan en dan bij een vriend ofzo verder spelen, misschien dat het dan goed gaat ? :confused:

8. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Het is een mogelijkheid ja. Aangezien ik niemand ken met een memorycard gaat dit wel even een probleem worden ;) Maar wel bedankt

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Is een mogelijkheid, singleplayer speel je toch niet meer, want als je missies/terrorist hunt speel, speel je het online, en niet in de singleplayer. Dus is het wel te proberen om ze te verwijderen. Maar wat hebben saves met je online stats te maken... Hmm

10. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    A laat maar hangen. Ze zijn gereset! eidelijk. toch bedankt. En rutger je had gelijk. ik speel nooit meer singel player ofline

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jou stats of alle stats?

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zag het ja ! je had opeens nog maar 7 kills en 2 deaths 8) Maar met mijn stats is niets mis ..... Mss moet je je probleem Hier Want daar is een forum/thread hierover. Suc6 !

1 persoon vindt dit leuk.
  13. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen mijn stats zijn gereset. Maar het verloopt nu niet zo lekker dus ze staan niet echt goed:p maarja who cares? Zolang ik niet meer 2min hoef te wachten voordat ik join

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Je ratio is nu wel 2.09 ofzo :eek: Maar al enig idee waarom/door wie ze zijn gereset?

15. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    MN ratio staat inmiddels weer op 1.90 maarja. Ik denk dat microsoft mn stats gewoon gewist heeft omdat ze dachten dat ik een cheater was ofzo:confused:

16. fetEX

fetEX Guest

jammer voor je ratio maar je mag mij wel ff killen want ik geef helemaal niks om mijn stats. Nee ff serious jammer voor je stats maar ja life goes on he gizz?
    zie je in RBS3
    greetz, Vincent

17. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit er niet echt mee. Als je maar lol hebt, right?

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    DAt denk ik niet, want er zijn lui die wel cheaten, maar die hebben dan ook gelijk een ELO van 4000

19. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Ja idd wel vreemd ja, maar ok ik ben blij hehe.

20. Dark DoDo

Dark DoDo xD

Leuk Bevonden:
    0
    denk et niet ze merkte hem maybe:p

Deel Deze Pagina