Hallo allemaal, Ik kan de live update content van Fifa 10 niet aanschaffen. Als ik via de Fifa store 'alle competities' selecteer, krijg ik het betaalscherm van xbox marketplace en als ik dan op 'confirm' klik, krijg ik de volgende melding: "Can't retrieve information from Xbox Live, please try again later. Status code: 80153003" Ik heb echt alles geprobeerd maar het probleem blijft zich nog steeds voordoen. Op internet gezocht en het probleem schijnt bij meerdere mensen voor te komen, maar tot nu toe heeft niemand een oplossing. Ik heb microsoft gebeld en zij hebben mij niet kunnen helpen. Ik moest het cache legen, heb alle corrupted files verwijderd, de marketplace system data verwijderd. Toen dat niet werkte dacht MS dat het aan mijn router ligt, maar heb met andere downloads geen problemen. Heb ook een mail gestuurd naar EA en zij konden niet direct antwoord geven. Eerst dachten ze dat het aan mijn billing & account information zou liggen, maar ook die is up-to-date. Nu ligt het probleem bij de seniors van de EA helpdesk en heb ik nog geen antwoord gehad. Ik vraag mij af of één van jullie ditzelfde probleem al eens heeft gehad... of ook dit specifieke probleem heeft bij Fifa. Ik weet echt niet meer wat ik nog meer zou kunnen doen, misschien ligt het wel gewoon aan EA, maar bij de meeste mensen kan de live update content wel gewoon gekocht worden. Kan één van jullie mij helpen? Thanks!
Hij is tijdelijk uitgeschakeld, omdat er een bug in zit. Dit is al het geval sinds 4 oktober, dus hij zal een dezer dagen wel weer online komen.