Stealth Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 24 sep 2004.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Mag ik mij even voorstellen.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Eric en vanaf nu beter bekend als AgentSmith.
    Ik wil me bij deze even graag aan jullie voorstellen. Naam is dus Eric. Ben 25 jaar, heb vriendin, werk in de beveiliging. Hou van gamen op X-Box en PS2.
    Tevens helemaal weg van film, bijna alle genres.

Mijn favo games zijn Splinter Cell 1 en 2. Ook Medal of Honor: Frontline en Wolfenstein, Max Payne 1 en 2 horen in het rijtje voor mij van favo games.

Heb meteen een vraag aan jullie. Ben dus dol op stealth games, welke games kunnen jullie mij verder aanraden naast Splinter Cell 1, 2 en binnenkort 3 ??

Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2004
  2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om je vraag te beantwoorden thief deadly shadows en metal gear solid 2 substance zijn goede stealthgames.

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Hai MasterNinja,

MGS heb ik reeds in mijn bezit voor PS2, nog steeds een zeer coole en uitdagende game. Wacht met smart op 3. Snake Eater.

Bedankt voor je reply.

Eric,

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoi Eric,

Allereerst welkom op xbw :)
    Eigenlijk zijn dit soort topics niet echt de bedoeling. We hebben meer dan 13.000 geregistreerde leden, je kunt begrijpen wat voor chaos het zou worden als iedereen zichzelf op deze manier voor zou stellen ;) Verder geen probleem hoor, het is alleen wel zo dat jouw vraag over stealth games niet helemaal past in het forum over Actualiteiten, Sport, entertainment en lifestyle (ASEL).

Aangezien de vraag die je stelt prima in het games-forum past, verhuis ik hem daar naartoe met een aangepaste topictitel. Verder wil ik je nog even wijzen op de [search]zoekfunctie[/search], onmisbaar en reuze handig, en de [faq]FAQ[/faq], met alle do's en dont's van dit forum.

Veel plezier nog op xbw! :)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik kan je Rogue Ops aanraden.Het is misschien niet zo goed als Splinter Cell maar ik heb er een hop lol mee beleeft

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    en mahunt?? (of is dat nou ook weer niet :'-()

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Rogue Ops is echt saai. Vooral dat je steeds veschillende knoppen moet indrukken als je iemand besluipt. en de wapens zijn ook niet cool. Thief 3 is wel weer goed :cool:

8. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Goeie stealth games,de beste?Splinter cell, without a doubt maar aangezien je die game al hebt zou ik Metal gear es checken.Wel minder realistisch maar wel dope : MGS-TTS _O_

9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij De Hulk zit ook een stealth gedeelte maar voor de rest is de game gewoon vechten zeg maar...

10. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Stolen en Starcraft Ghost zijn ook 2 stealth games die nog moeten uitkomen, maar dat wordt pas 2005.

11. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Starcraft : Ghost idd, helemaal vergeten :eek:

12. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    thief: deadly shadows! dit is gewoon vettige stealth in de middeleeuwen! dus niet met al die technische snufjes van splinter cell enzo, maar met ouderwetse pijlen.
    dat is dé sh*t;)

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Tenchu Wrath of Heaven, Stealth Co-OP!!

14. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2 en Hitman: Contracts: lekker sluipen, bewakers omleggen en diens kleding jatten, lijken verslepen en je verstoppen... heerlijk :).

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    In chronicles of riddick zit wel wat stealth

Deel Deze Pagina