Ik wilde na 2 jaar weer eens cs spelen, dus installeerde ik mijn Half-life, daarna de 1.1.1.0 update en toen steam. Maar bij 'my games' staat geeneen spel van me. Als ik dan browse games kies moet ik mijn cd key invullen. Dit heb ik gedaan maar dan zegt ie dat die cd key al in gebruik is ?! maar ik heb mijn cd key nooit uitgeleend o.i.d, en ik heb mijn half-life eerlijk gekocht! Heeft dus een of andere kutkop mijn cd key gejat? Wat kan ik hier aan doen? Ik heb steam gemaild, en gezegd dat ik kan aantonen dat ik de originele heb. Maar ik heb nog geen reactie terug gekregen. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad?
Ten eerste: je hoeft de gewone Half-Life niet te installeren. Daarnaast zou die CD-key dus wel moeten werken. Je kunt op http://www.steampowered.com/ een supportticket invullen en eventueel meer informatie over steam vinden.
je moet je bonnetje van HL nog hebben wil je je cd key terughalen, die heb je vast niet meer dus je zal HL opnieuw moeten kopen (10 euro maximaal). PS: dat je cd key weg is, is zo goed als onmogelijk...