Hallo, Ik heb een probleem met Steam. Ik heb een bestaande acount bij Steam met een goeie serial. Nou heb ik een andere computer gekocht en probeer in te loggen op me zelfde acount. Dat lukt. Maar dan moet ik die spellen er opnieuw opzetten via steam. Als ik mijn serial in heb getypt geeft hij aan dat hij al in hun database staat of dat de code niet geldig is ! Dit is bullshit want ik weet het e-mail adres en het password nog ! En het klopt allemaal. Kan iemand mij Hierbij Helpen ? MVG Martin de Leeuw*)
als je het niet weet, reageer dan ook niet. Ja Xeon dat had ik ook, echt een verrot programma dat steam, Ik ben er verder niet meer achteraan gegaan, want dat verpest het al weer metteen. Denk je even een lekker potje te kunnen counterstrike, Neejhoor moet je eerst dat **** steam aan de praat krijgen
Ok, Sabzero : Idd steam is een kut programma en friends werkt soms voor geen ene meter ! is er iets vaan een klachten forum ofzo waar je je klachten over steam kwijt kan? Driver3 : Ja dat heb jij gedaan ; maar ik heb hem geregistreerd en hij zou het gewoon moeten doen ! Maar ik zie wel kijken wat die kerels van steam helpdesk zeggen ! Bedankt voor de reacties.
offtopic: damn hij kan toch wel gewoon interresse hebben gelijk af te zeiken hiero als je daar geen begrip voor op kunt brengen reageer dan ook niet ontopic: bij mij werkte het inderdaad ook (bijna) nooit dus heb ik het maar weer weggedaan
steam zuigt{1.5 als je daar aan gewend bent is het harstikke handig} maar is toch wel mooi verbetert(steam) ik speel elke dag counter-strike ik heb het nog nooit gehad wel andere bull sjit ik heb mijn steam al 4 opnieuw geinstalleert ik heb geen halflive [ik heb een key van een kennis]en die key heeft altijd gewerkt soms is steam opnieuw installeren ook goed voor je prob nou ik hoor het wel good bye {cs freak} DoNaLd