steeds meer cheaters op live :-(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marco3key, 17 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    steeds meer illegale boxen op live :-(

Wat ik de laatste tijd mee maak op wolvenstein en LIVE is dat ik steeds meer van die omgebouwde xboxen zie. Mensen met gekleurde tag namen en popetjes die over het beeld vliegen en oneindige airstrikes. Het spelen van een normaal leuk spel is er nu snel af omdat iedereen die dat doet online met cheat`s bekogeld wordt. Wordt weer eens tijd voor een nieuwe patch van microsoft of wat vinden jullie hiervan??
    Ik vind het een vorm van spelbederf...

groetjes marco

2. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf nog niet gezien maar dat soort mensen zouden ze meteen moeten bannen.:mad:

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, echt fokking irritant :mad:.

4. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ow daarom had die gast een gekleurde Gamertag.
    Ik vroeg nog aan hem, hoe je dat kon doen.

Maarja kreeg niet tot nauwelijks antwoord, vandaar.

Nouja, weer een mistery opgelost.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan toch feedback geven naar MS, gewoon de gamertag onthouden en doorgeven aan MS.

Niks aan het handje, gewoon doen!!

6. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je niet met een omgebouwde xbox op live of wel?

7. Maar wat doet MS nou precies met die feedback? Kun je nou iemand gewoon blokkeren?

8. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je niet met een omgebouwde doos online spelen, en dat van die vliegende mannetjes kan ook aan de verbinding liggen tegen wie je speelt, dit gebeurt ook wel eens bij Moto GP(2), dan vliegen de motoren je om de oren :)

9. wazzup

wazzup The banned user

Leuk Bevonden:
    0
    Met een omgebouwde xbox kom je niet op live. Althans, als je je modchip aan hebt staan.

Als je zelf niet zo goed bent in rtcw, dan lijkt het al snel alsof de rest aan het cheaten is he?! :D }:]

10. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vaag, want als je een gekleurde gamertag wilt hebben moet je toch op de server van Microsoft komen, want daar staan alle gamertags geregistreerd.

De gamertag wordt niet op de Xbox opgeslagen toch?
    En dan nog, hoe kun je als de modchip aanstaat op Live? :confused:

Ze kunnen het serienummer van de harddisk van een Xbox bannen, zodat hij met die Xbox nooit meer op Live kan.

Laatst bewerkt: 17 okt 2003
  11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt een schakelaar waarmee je chip kan uitzetten, dan kan je met de originele spellen op live. Ik denk dat het niks met omgebouwde xboxen te maken heeft maar met cheaten. Waarom zou bijv. een omgebouwde xbox wel een gekleurde gamertag geven een een normale xbox niet?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat je daarmee bij bestanden kan komen en die misschien kan aanpassen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De cheaters die op live zijn ... zijn geen gehackte xbox'en ze maken gebruik van gameshark volgens mij ... gewoon bad input geven worden ze vanzelf gebanned

14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dat dacht ik ook eerst, maar je vliegt zelf ook, iedereen vliegt. Ik zat zelf eens in zo'n game de de host kan die stuff aanpassen vgls mij, want eerst ging alles zo snel dat je dus konden vliegen, en toen liepen we ineens ongelooflijk langzaam, dus het is iig geen lag.

Is het niet iets als Action Replay ofzo?

Maar na hoeveel van die feedbacks dan? En dan worden ze toch alsnog voor een paar dagen gebanned ofzo?

15. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze niet omgebouwd zijn hoe kan het dan dat er cheats gebruikt worden zoals oneindige airstrikes en vliegende mannetjes { nee ik zie ze niet vliegen} ik weet niet dat er cheats zijn voor wolvenstein let maar op je komt steeds meer servers tegen met gekleurde tagname die draaien op zeker een illegale box...Ik heb een van die engelse gesproken en die vertelde dat hij met modded box online zat het schijnt dus dat ze LIVE gekraakt hebben en toch iets kunnen omzeilen. Speel s`avonds veel wolvenstein en kom steeds meer van die server tegen met cheat`s...BAH

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Zoals al eerder gezegd is, schrijf hun namen gewoon op en rapporteer ze aan Microsoft. Als iedereen die daar last van heeft dat doet, is er een hele grote kans dat ze gebanned worden.

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik zulke lijers tegen kom ga ik dat zekers doen

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zoveel van het cheaten op live weet ik niet, maar gekleurde tags lijkt me ook best irri. Als je op een modded xbox live gaat ok, maar hou het wel normaal en leuk voor de anderen en ga niet zitten (...) en het verpesten voor de anderen.

19. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    En dat was 1 van de redenen dat MS een CC eiste voor Xbox-live.

Op het moment dat ze hun CC nummer hebben ingevoerd, staan hun naam en adresgegevens ook vast.
    Elk CC nummer is dus gekoppeld aan een gamertag, via de gamertag is het dus mogelijk om mensen te bannen.

20. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    MS doet niet aan oneindige bans.
    Maximaal voor 2 weken.

Je krijgt bericht erover etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina