Steel Battalion: Line of Site Beta Ik had een vraag over die beta van SB: Ik heb ze een mailtje gestuurd zoals gezecht op de mainpage van xbw maar ik vraag me af of ik dat goed heb gedaan. Nu wil ik weten, hebben degene die ook een mailtje hebben gestuurd al bevestiging gehad, en wat hebben jullie eringezet dan?
ja ik heb ook wat gestuurd maar ook nog niks ontvangen. Duurt meestal wel een paar weken volgens mij.
Daar gaat waarschijnlijk wel een tijdje overheen. Het is in ieder geval wel belangrijk te vermelden in welk land je woont en over welke internetverbinding je beschikt (welke snelheden).
jeb ik heb hem ook ingevuld ... ik heb o.a. mijn gegevens ingevuld wlek ik ook gebruikt had bij de xbox live beta ... met de kantekening dat ik een Tekki N00B ben ... ik heb het spel nu net een week
DL bedoelde dat je je connectie snelheden + provider er bij moet noemen ... dan kunnen ze nagaan of het aan je connectie speed ligt of je provider
Ik snap wel wat hij bedoeld (niet wat jij bedoeld) maar ik snap niet wrom ze dat zouden willen weten. Ik bedoel, je moet een minimum snelheid hebben voor xbox live, en als je live hebt dan voldoe je daar aan lijkt mij. Of begrijp ik het nu toch verkeerd
Bij een beta willen ze het juist wel weten ... waarom lagged het spel? komt dat A) provider B) snelheid internet c) server d) bug in spel .... enz kortom ze willen alles weten je moet ook vage acties uit halen ... console off-line zetten enz welke error meldingen krijg je
Kijk is wat ik heb gehad: Dear Slurpgeit, Thank you for your interest in the STEEL BATTALION LINE OF CONTACT Beta Testing. You have been selected to apply online via our website. From the testers that register online, we will select 100 participants from across Europe to participate in the test. Please read the Terms and Conditions of the test and give us a few more details about yourself, and we will be contacting the lucky 100 very shortly. Thanks, and good luck! Capcom Beta Test Team.
gelukkig dat er niet veel veel mensen zijn in Nederland met Steel battalion en dan ook nog eens een keer live. Is de kans voor mij groter dat ik erbij zit Maar het lijkt me toch wel heel gaaf om een paar van jullie tegen te komen om dan ff wat ervaringen uit te wisselen enz.
heb een mailtje gestuurd, kreeg het volgende antwoord: Hi, The site may be experiencing some congestion - please try again later. Best regards, CAPCOM
bedoel je daarmee dat je hun ff gemeld hebt dat het niet lukt? want dan hoef ik het niet meer te doen