had uit mysterische anonieme en gezonde bronnen met scheetprobleem vernomen dat het mogelijk zou worden om steel battalion te pre orderen bij xbw. wil ik ff weten of dit nog door gaat? en wanneer dit kan? prijs zal wel 200 euro zijn toch?
Ja je kunt hem preorderen. 200 euro dacht ik. 28 februari als ik het goed heb. Moet je nog sneller bij zijn dan bij Xbox Live dus zet je wekker maar alvast Krijg je hem btw net als Xbox Live gewoon aan de deur.
Ik neem aan dat het op dezelfde wijze gaat als de livekits, aankondiging op web-site en via e-mail aan members.
ff off-topic: ben je member als je lid van het forum bent, want ik heb geen mail gehad over het xboxlive pre-orderen en heb het dus gemist
Gelukkig heb ik 'm al ge-pre-ordered. [opschepmodus]Ik betaal er geloof ik rond de €115 - €120 voor[/opschepmodus]
[DUIDELIJKHEIDSMODUS]Ik heb 'm dan ook niet bij XBOXWORLD.NL vandaan...[/DUIDELIJKHEIDSMODUS] *edit: komt bij ***** vandaan. Inkoopsprijs enzo
Mijn afstandsbediening = groter Heb daardoor meer kanalen... Nee zonder gekkigheid....ik heb inderdaad andere kanalen (Thank God for that!!!) en kan daardoor soms met hele interessante acties meedoen. En Wouter.....voortaan niet meer zo snel zijn he... Het lijkt wel of jij achter je scherm woont af en toe...en daardoor echt iedere post leest