Steel Battalion; wat vinden jullie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door df0:, 27 jan 2003.

1. df0:

df0: Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Steel Battalion nadert het moment waarop het wordt gelanceerd in Europa. Veel commotie over de prijs en of het dit wel waar is. 'Ja' zeggen vele onwetenden die het spel alleen al interessant vinden door de gigantische besturingseenheid waarmee het spel komt geleverd, 'nee' zeggen mensen die geen 250 euro voor een spelletje neer willen tellen. Hoe dan ook, het spel moet gereviewt worden, en ik heb die taak op me. Ik heb zelf maanden terug de Japanse versie aangeschaft en speel nu de Europese press versie. Ik heb mijn kijk op en mening over het spel al bijna op paier staan, maar aangezien ik geen keurmerk ben wil ik weten wie van jullie het spel heeft gespeeld. Liever gezegd, in huis heeft. Ik ben niet op zoek naar 'ja man, het is echt mooi' en 'ik heb het bij een kameraad gespeeld, erg vet' commentaar. Ik ben wel op zoek naar commentaar van mensen die zich wel of niet storen aan de pop-up, wel of niet storen aan de korte draw-distance en wel of niet storen aan het feit dat er totaal geen gevoel van saamhorigheid is. Met hen wil ik discusseren over het spel en met welke score het te beoordelen.

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet er behoorlijk indrukwekkend uit, in de Power Unlimited (PU) heeft ie 78% (werd dan ook gereviewd door Boris, hij is nl. PS2-freak:D ).
    maar alles wat ie zij was positief alleen dat er maar 12000 naar héél Europa kwamen, dus dat je zult moeten reserveren.:)
    wat mij een beetje stoort is het feit dat je het spel niet kan spelen zonder die enorme joystick.:'-(
    daarom is de kostprijs behoorlijk hoog: 200 EUR.:confused:

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    is ie al uit?:confused:
    shit, die 12000 zullen snel uitverkocht zijn!:D
    zal snel naar de winkel lopen.

4. Freaky gamer

Freaky gamer life is short

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dit een pracht van een spel is
    and i love it 8) 8) 8) 8)

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een van de beste spellen allertijden Alleen ik lijk wel gek 200 ballen neer te tellen , ik heb er gewoon geen geld voor. Kmoet over anderhalf jaar ook al op kamers en moet nu dus al een beetje gaan sparen

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn eerste indruk was meer dan ik kon bevatten. Ontzettende goeie graphics met een goeie FPS-rate, vloeiende gfx en ontzettend goeie gameplay. Natuurlijk zorgt de controller voor de nodige actie en spanning en is de eject optie buitengewoon cool. Vooral de rol van het ejecten in de game is cool gedaan. Dit wordt mijn game van 2003. Was vanaf het eerste moment verkocht!

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    zet gewoon eff die review hier op het forum dan? dan weten we hoe die echt is.

8. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
  9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt nice...:D

10. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
  11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    gozer hoe kwamen jullie aan dat masterlijke scherm

12. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben Mirik...onze cooledingenman!:9

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik wil ook een Mirik!

14. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    magniet, is van ons!! *slaat theflood weg* We hebben wel OpblaasMiriken!! Maarja..Mirik had het scherm geregeld voor ons...well Mirik had alles geregeld..daarom issie baas 8) :9. Mirik is lief!! Mirik heeft mij de kans geschonken om Steel Batallion 2 dagen lang te spelen whaha!! Ik Jordo en Miriko zijn de Steel Batallion Meisters...

15. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat van die 12000 stuks in héél europa wel erg hoor. ik wil hem best hebben maar ik heb dat geld er op dit moment niet voor en als hij te koop is dan ook niet, reserveren zit er dus niet in en dan is het grote kans dat hij weg is tegen de tijd dat ik geld heb.
    ik denk dat dit voor meer gamers dan alleen ik geld en ik vind het triest dat europa weer zo achtergesteld wordt.

16. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, maar ja een spel voor 200 euro ga je niet met massa's leveren natuurlijk, er zijn andere markten die dus veel meer opleveren dan Europa. Natuurlijk doen ze dit niet voor de lol en is er genoeg onderzoek naar gedaan. Alles wat ze doen heeft een reden, helaas dat wij in het verdomhoekje zitten, maar niks aan te doen.

17. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zoals verwacht is hier niemand die het spel in zijn of haar bezit heeft, jammer.

18. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me niet echt voorstellen dat iemand van de leden hem nu al zal hebben. Dus ook niet veel mensen hebben het spel al wel gespeel. Als je nog benieuwd bent naar onze verwachtingen kun je op de mainpage de preview opzoeken.

directe link

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, wat is de kans dat iemand hier dat spel al in huis heeft..?! :+
    Dit topic kon je beter openen als Steel Battalion al uit is..

Laatst bewerkt: 27 jan 2003
  20. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

dan is de review al lang geschreven en gepubliceerd. En aan een preview (al dan niet 10 minuten hands-on) heb ik niks, staan enkel en alleen eerste impressies in. Hoe mooi het allemaal wel niet is, hoe cool de besturingseenheid is en hoe vet de gamepay is. Gewoonweg niet interessant. Nu niet nooit niet. Ik wil met mensen discusseren over de inhoud van het spel; met mensen die het spel goed gespeeld hebben. Of nog steeds spelen. Meningen uitwisselen waarom of waarom niet de korte draw distance het spel ernstig negatief beinvloedt. Maar helaas kan dat hier niet.

Deel Deze Pagina