_0/ Ik ben opzoek naar de game Steel Battalion met complete controler. Nog moeilijker ik zoek hem nieuw, iemand enig id waar ik hem in de winkel kan halen of dan wel online kan bestellen. Alvast bedankt voor de (hopenlijk) goede info mede xboxers!
De Steel Battalion was in gelimiteerde oplage dacht ik. Dus nieuw zal ie niet meer te krijgen zijn. Correct me if i'm wrong.
Voor zo ver ik op internet zie moet ie nog wel te krijgen zijn. Alleen zijn dat van die shops in verwegiestan waarvan ik ze niet gelijk compleet vertrouw
Ik heb er een keer mee gespeeld op de Gamexpo 3 jaar geleden, toen wist niemand nog dat dat ding werkelijk zo gaan uitkomen...echt sick dat ding Hopelijk krijg je die metalen kist waar die 8 kg aan controller in zit ook erbij
**off-topic**lijkt me echt vet, tis weer wat anders dan een controler... heb ook de donky konga en dancing stage unleashed met dans mat... gewoon omdat het cool is ipv een controler... en mechs.... vind ik ook vet **/off-topic** maar nu weer es ontopic, niemand hem in een winkel gezien (Regio Adam) of online in europa? als niet anders kan maar america... maargoed....
Wij hebben hem hier in ons dorpje/stad deze game nog liggen Ik ga hem misschien ook nog halen maar 219,95 vind ik wel veel geld . Hij is dan wel niet nieuw maar allees zit er nog bij Die grote doos, controller in perfecte staat. Je moet er net tegen aanlopen als je deze game ziet. Die controller in echt ziet er echt wreed uit
Jah, is beetje uit me richting... en 200 euro is np... maar wel voor een 2de hands.. dan is wel beetje duur...
Futurezone Zoetermeer had er vorige maand nog een staan... Zoetermeer is helaas voor jou wel een eindje weg.
Doen die ook online? had nl al gezien dat ze een site hebben, maar die word weer eens op me werk geblocked...
tsja alleen in geval van nood... ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe... (ik hou van nieuwe spullen )
tsja alleen in geval van nood... ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe... (ik hou van nieuwe spullen )
Rotterdam had ook nog een hele lading. voor als je niet meer op je werk bent: http://www.futurezone.nl/menu/produktdetail.asp?cdprodukt=098024
Mechassault maar dan realistisch. Al die knoppjes knipperen ok bij elke stap en klap die je krijg, het is echt fucking realistisch toen ik het drie jaar geleden speelde op de Gamexpo. Als je mech...onee...VT....Vertical Tank...bijna kapot en je bijna dood gaat moet je op de ejct knop drukken achter een raampje, anders ben je je savegame kwijt Ik las zelfs dat ze er bij de ontwikkeling aan hadden gedacht om die ejectknop achter glas te doen en dat je met een hamertje het glas kapot moest slaan elke keer (je zou er een aantal ruitjes bij krijgen dan), maar dat is niet doorgegaan