Stel 3 vragen over Halo 2 die je al die tijd al in je hoofd hebt zitten! Deze thread heeft geen nut ofzo. Weet je een antwoord, zeg maar! Mijn vragen: 1: Ga je samen vechten met andere Spartans? 2: Word de Single Player groter? (kwa levels en level lengtes) 3: Zit Cortana er weer in? (Bij de trailer wel)
Ik heb een vraag ... gaat deze thread op slot maar ach ik wacht wel af (ja er komen botz, ja er komen meer cars, ja het word xbox live, ja het is een betere AI) Sterker nog (als deze xbox live word gaat deze processor power bundellen voor de sterkste ai ooit ) maar das een gerucht
Wie? De gene die hier vrage stellen Wat? Mensen, denk ik. Waar? Hier. Wanneer? Nu, gisteren, morgen, ... . Waarom? Dat vraag ik juist. Hoe? Via het internet op een computer met toetsenbord en scherm.
1. Wordt ie beter als HALO 1 2. Is de gameplay net zo triest als HALO 1 (rond rennen en schieten en maar blijven schieten en maar niet dood gaan) 3. Zijn er wat meer wapens als al die trieste wapens in HALO 1
1. dat is de bedoeling 2. dat is een persoollijke mening (zal wel niet veel veranderen) 3. bij een sequel normaal gezien wel
Ik haat zo iets als ik de OXM koop en dan staat er voorop : SEQUEL to the best game ever. He das leuk, maar ik had nooit gedacht aan HALO. HALO is cker geen topper verre weg zelfs. En er zijn een hoop mensen die dat niet toe willen geven omdat ze het spel zelf hebben. Persoonlijk vind ik de graphix echt maximaal maar het spel is veel te saai. De levels lijken op elkaar en er zit geen enkele afwisseling in. Dat was iets waar ik me erg aan stoorde toen ik het spel speelde. Dan maar ff multi spelen. Dat was ook maar voor 5 min aangezien deze net zo slecht was als die van Turok. Ik hoop dat Bungie zelf ook heeft gezien dat HALO zuigt en dat ze wat punten gaan verbeteren.