stel hier je top 5 beste shooters samen

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 20 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel interresant om te weten wat anderen denken wat de beste shooters op de Xbox zijn .
    Mijn top 5 zijn : Halo
    Ghost Recon 2
    Call of duty
    Time splitters 3
    Rainbow six black arrow

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe ik heb zelf maar 4 shooters op de Xbox, kan er dus ook maar over 4 oordelen aangezien ik niet ga oordelen over spellen die ik niet ken/niet zelf gespeeld heb....maar dit zijn ze in mijn top 4 :

1. Doom III : Dit is gewoon simpel gezegd de vetste shooter die ik ooit gespeeld heb, het hele gebeuren....het sfeertje, de graphics, gewoon lekker no-nonsense knallen....gewoon helemaal mijn stijl :D Ik vind het een shooter met een hoog "survival-horror" gehalte, tenminste dat gevoel heb ik erbij :) Heb um ookal uitgespeeld, en ben zelfs weer opnieuw begonnen zo vet vind ik um....ookal hoor ik van veel mensen dat het een eenmalige trip is omdat alles op dezelfde plek blijft, dat maakt mij niet uit. Ook die coop online is een leuk extraatje :)

2. Halo 2, en dan niet zozeer vanwege de single-player campaign (die heb ik overigens ook nog niet eens uit en denk dat dat er ook niet van gaat komen)....maar de multi-player op Live heeft mij al heel wat uurtjes bezig weten te houden, en dat zal ook nog wel ff zo blijven ook ;) De vetste online shooter-ervaring voor niet-PC bezitters zoals ik :D Omdat er de meeste opties en speelmodussen inzitten.

3. Unreal Championship 2 : The Liandri Conflict, ook weer vanwege het multi-player gebeuren. Typisch Unreal gevoel, ook wel vanwege de snelheid die toch weer hoger ligt als in Halo 2. Maar door gebrek aan variatie t.o.v. Halo 2 en een superfijn "matchmaking" systeem toch een plaatsje eronder dus ;)

4. Halo 1, en jah misschien schijt ik hiermee een hoop mensen in hun ogen door deze de laatste plaats te geven in mijn top 4. Eigenlijk krijgt ie deze plaats ook niet van me omdat ik um onder vind doen voor Halo 2 ofzo, maar meer vanwege het feit dat ik um eigenlijk nooit meer speel sinds ik Halo 2 in de kast heb liggen.
    Geloof me, dit was mijn tweede Xbox game en ook een van de weinigen die ik int begin echt zovaak gespeeld heb....hier ist namelijk mee begonnen dat is zeker zo :D De campaign hiervan wel uitgespeeld, en coop was toen echt vet samen met me broertje....alleen door gebrek aan goede multi-player speel ik um tegenwoordig eigenlijk nooit meer.....

3. PureMaximus

PureMaximus Guest

deze gaat lekker dicht

EverYthing ThaT Has A BeGinnIng Has An End OoK bij Deze ToPic

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    lekker negatief, typisch odijks :+

5. PureMaximus

PureMaximus Guest

tsjaaaaa kan dur nix aan doen HoutEnAArje

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    breezah slet :+

Mijn top 5.

(nu het nog kan is het leuk :cool: )

1. Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay
    Prachtige gfx, mooie gameplay, met (vooral in het begin) niet continu dom knallen, wat me zeer aansprak

2. Rainbow Six 3.
    Tactical shooter vond ik al geweldig op de PC, en hij werd beter toen ie op de xbox kwam, met minder tactics, wat me aansprak.

3. Halo 2.
    Betere setting (aarde ipv de ruimte) dan Halo1, en dat vond ik een goede stap. Helaas weg gelegd toen ik bij de Alien aankwam ( 8) ) en geruild..

4. is er niet echt.. die drie echt geboeid zitten spelen.

7. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook ff dit is een leuk onderwerp

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  8. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 5 is

op 5: Halo 2 waarom:nou je weet wel waarom het is gewoon een leuk spelletje.

op 4 Mercenaries en GTA allebij cool

op 3 Unreal Championship 1 waarom :goede oude jeugd.

op 2 Max payne waarom: was een uniek spel met slowmotion.

EN OP 1 mage griffon waarom:confused:peel het maar dan weetje waarom, .

al de 5 staan bij mij op 1 maar moest ze op een nummertje zetten.

De beste van pc is : Deus ex

Laatst bewerkt: 20 aug 2005
  9. cdiddynl

cdiddynl Guest

dit word zeker weer zo'n opsom topic die al meer zijn te bevinden op het forum maar goed ik zal het ook maar ff zeggen anders is het ook offtopic

Halo2
    Halo
    Call of Duty
    Unreal Championship 2
    en numer 5 zit er nog niet echt tussen

10. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    1. Halo 2
    2. Ghost Recon 2
    3. Unreal Championship
    4. Rainbow Six 3
    5. Halo

:)

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Opsomtopics voegen niks toe aan dit forum, lees de [faq]huisregels[/faq] over wat wel en wat niet is toegestaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina