Stel je Moto GP2 en Burnout 2 developer chat-vraag!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 20 jun 2003.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alex Ward, Creative Manager bij Criterion Games, de makers van Burnout 2 en Shawn Hargreaves, Hoofdprogrammeur voor Climax’s MotoGP en MotoGP2 zijn woensdag 2 july om 8 uur 's avonds live te spreken tijdens een Xbox.com developer chat.

Heb je brandende vragen voor deze mensen, dan heb je de kans die daar te stellen, en wie weet geven ze nog wat goodies en games weg!

Dit is de eerste keer dat een chatsessie speciaal gehouden wordt voor de Europese Xbox-fans, en wij als XBW krijgen de kans een vraag 100% beantwoord te krijgen. Welke vraag beslissen jullie! Bespreek in ons forum, in deze thread de vraag die wij voor jullie gaan stellen en je zeker beantwoord wil.

Let dus goed op, wees woensdag 2 july om 8 uur onze tijd, op Xbox.nl en je kunt meeluisteren en in de chat met deze twee developer heren.

Stel hier onder de vragen die je hebt, dan kiezen we de beste of leukste uit om zeker beantwoord te krijgen!

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet echt een originele vraag dus post ik deze maar:
    Wanneer komen MotoGP3 en Burnout 3 uit?

Shawn: Komen er in MotoGP3(als die uitkomt) ook 4 takt motoren zoals de Ducati's voor?

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  3. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Alex Ward: Zijn er plannen de live functionaliteit in Burnout 2 in een volgende (misschien zelfs een aparte online versie zoals bij SegaGT) uit te breiden naar volgwaardige online multiplayer?

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kobold: Ik heb twee opmerkingen, ten eerste is de link onvolledig.

En ten tweede beantwoord Shawn al dagelijks vragen op dit forum. Al is een forum uiteraart geen chatten ;) maar het is misschien handig om even te kijken aangezien hij (en andere mensen van Climax) daar al veel vragen hebben beantwoord. :)

5. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is men in staat met dezelfde kwaliteit als MotoGP een Formule 1 spel te maken? De F1 spellen die er zijn zijn.................bagger!!!!! Onspeelbaar.

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Welke nieuwigheden zijn noemenswaardig?
    Motorrace spellen worden al snel vergeleken met Formule 1. Dus gaat MotoGP2 voor dezelfde impact zorgen als GP3, niet te overtreffen en een perfecte game dus?

7. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Shawn:
    Wat zijn jouw rondetijden bij MotoGP1 op Mugello?

8. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als moto gp 3 kotm op xbox, wat zal dan de grootste vernieuwing zijn tegenover de vorige 2 delen?

9. sliderx

sliderx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraag

eey......Wat zijn je tijden op assen?!?!?!
    Komen de 125 en de 250 cc ook een keer in het spel?...dat lijkt me egt lache:9

10. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen ook gewoon vragen of we alle goodies mogen hebben en dan kun je die allemaal aan mij geven ;)

11. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Komen er nog extra Xbox Live Update's? (download van nieuwe seizoen bijv. of een aantal kleine bugs die momenteel in MG2 zitten)

12. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt het ultime autorace spel op LIVE?, kan haast niet wachten steek EA de troef en kom zelf met een F1 online spel!.

En ja de 125 en 250cc zien we de volgende keer ook graag op het scherm.

Cheers

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, maar dit is een door Microsoft georganiseerde chat. Ze vroegen ons of we een vraag wilde verzinnen, dus ja, mij best. :+

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt ook niet uit. Ik wilde het alleen even laten weten, zodat er geen vragen worden gesteld waarop al een antwoord is geweest... dat zou namelijk zonde zijn ;)

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, dat jij er alles vanaf weet betekend niet dat de 'average' bezoeker er alles vanaf weet :p Maar als je een goede vraag hebt, let us know!

Deel Deze Pagina