Anyway, ik zat te surfen en check this! (de plaatjes) Ze gebruiken zelfs jullie bandbreedte. Meer hoef ik niet te zeggen ofwel?
Het is netjes om een paar plaatjes te plaatsen, en daarna een link naar de site waar de plaatjes gehost worden.
ik vind het wel jmmr hoor, erg zonde.. ookal staat er under blabla van xbw.nl bij, ik bedoel, boeie? kijkt toch niemand naar, weet je hoeveel bandbreedte zulke plaajtes vreten man, vooral met zoveel, en van zo'n supergame ook nog. jmmr dat je geen reacties bij die plaatjes kan geven, anders had ik er wel ff wat van gezegd
Mja ze hadden idd beter een link naar jullie geplaatst zoals de meeste sites dat doen. Het is niet netjes, maar wel legaal
Of je pleurt die plaatjes op een andere link, dan zien alle bezoekrs alleen maar leuke xboxjes met rode kruisjes erin!!
Maar das weer een hoop werk om ze dan ook hier te verzetten. En bij de eerstvolgende lading screens gebeurt weer precies hetzelfde!
Kun je het niet zo maken dat de plaatjes NIET doorgelinkt kunnen worden? Netzoals je sosms wel eens ziet van 1 of andere upload site.
Mja maar dan kan je ze ook niet meer op het forum gebruiken als je een opmerking over een screen hebt ofzo