[PS4] Stelling: PS2 of Gamecube?

Discussie in 'Games' gestart door Rasrus, 8 feb 2006.

1. Rasrus

Rasrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yoo ppl,

Welke console vinden jullie xbox-fans de beste;;
    GameCube of ps2?

Grtz Rasrus}:]

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    xbox 360 :?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    geen van beide

als ik een van die 2 goed vond zat ik niet op het xbox forum ;) :D

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb even de titel aangepast. Ik kan zo snel geen vergelijkbaar topic vinden, dus deze kan openblijven.

@ Rasrus; Waarom geef je niet eerst je eigen mening? En doe er meteen wat argumenten bij, want op deze manier wordt dit gewoon een loos opsomtopic, waardoor er alsnog een slotje op komt..

5. Rasrus

Rasrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ik wil gewoon weten hoe jullie over die stelling denken. Ik vind persoonlijk de ps2 beter omdat daar veel goede games te koop zijn (killzone, socom, final fantasy), én er is een ps2 netwerk. Veel mensen hebben commentaar op het ps2 netwerk, maar ik snap niet wat er verkeerd aan is. Ik zelf heb erg veel plezier aan socom, en het word nog dagelijks erg veel gespeeld. De GameCube vind ik minder vet, omdat daar geen online functies voor zijn, en er zijn veel kinderachtige games, zoals Mario, Pokémon en Zelda games.

6. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Gamecube onderscheidt zich een beetje met bepaalde games van de Xbox en PS2 om zo maar te zeggen.

Verder blijf ik Xbox/Xbox360 beter vinden maar dat is puur omdat ik van Online gameplay houd:)

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Rasrus; Kijk dat is al een beter begin voor je startpost ;)

8. Rasrus

Rasrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx :) ik begin het te leren:p

9. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Gamecube leuker, vanwege een aantal originele spellen. (Animal Crossing, Metroid Prime etc.)

Maar speel uiteraard veel meer op mijn 360 ;).

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind de Gamecube leuker omdat de games echt anders zijn een 3tal voorbeeldjes:

Zelda: misschien kinderachtige graphics maar toch een adventure game die je op geen enkele andere console tegenkomt en met binnenkort "The Twilight Princess" wordt het helemaal smullen :)
    Resident Evil 4: eerlijk is eerlijk hij is er nu ook voor de PS2, maar deze game blijft toch Gamecube's paradepaardje en hier is niets kinderlijks aan ;)
    Metroid Prime/Prime 2 Echoes: Fantastische 3d platformer/shooter met weer lekkere hugeass oldskool eindbazen.

PS2 zou ik alleen kopen voor de Final Fantasy en Metal Gear Reeksen, die vind ik namelijk briljant, maar een gamecube die tegenwoordig bijna niets meer kost vol met originele games zou ik toch prefereren.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Het grappige vind ik altijd dat het vaak 14 jarige en 15 jarige kids zijn die de gamecube kinderachtig vinden en kunnen de iets oudere mensen het wel waarderen.

12. Rasrus

Rasrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Arie Bombarie en HanTheMan

Wie zegt dat originele games beter zijn dan vette games zoals Killzone en Socom?

13. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Oh dat staat nergens, dat is nu eenmaal ook geen meetbare factor maar ik vind ze meestal leuker.
    De laatste tijd kan ik mezelf gewoon niet meer zo vermaken met de zoveelste shooter, dat iemand anders dat leuk vind blijkt wel weer uit de verkoopcijfers.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    in mijn ogen zijn ze dat ook... Ik heb mezelf meer vermaakt met alleen Mario Sunshine, Metroid Prime en Zelda The Windwaker dan het grootste deel van alle andere next-gen games bij elkaar met uitzondering van 1 game (Shenmue II, geweldig en briljant). Die games zitten gewoon vol kwaliteit.

15. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    PS2 Forever natuurlijk..op die kutcube komen haast geen games uit man ! denk s na !

16. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de xbox ps2 en gamecube..
    Voor de xbox had ik 56 spellen, voor de ps2 8 en voor de cube 3..
    Dus daar heb je eigenlijk al de uitslag..
    _O_ Ohja en ben nu alleen nog op de 360 bezig_O_

17. Rasrus

Rasrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja dat is jullie mening dan:) Maar het is niet zo dat de ps2 geen originele games heeft, want spellen zoals Shaddow of the Colossus, Final Fantasy, God of War, Eyetoy play, Singstar, zijn ook redelijk origineel.

Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  18. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    nee inderdaad, alleen niet die echt nintendo games.

die jij daar opnoemt zijn echt super ook! vergeet Katamari ook niet;) en nog veel meer.
    Ben zelf zo'n figuur die elke console zou kopen als ik het geld ervoor (over) had :p

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Geen keus, beide.
    Allebei de consoles hebben zo hun charmes.
    Van de 2 heb ik wel minder spellen op de cube, maar dat wil niet zeggen dat ie minder is.
    Het zijn gewoon beide goede consoles met ieder zijn sterke en zwakke punten.

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik weet niet welke console het beste is.

xbox heeft de meeste schiet en race games.
    ps2 meeste adventure games
    gamecube meeste unieke games volgens mij

Deel Deze Pagina