Stelling: Xbox heeft zijn beste tijd gehad?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 14 jan 2004.

  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was laatst in discussie met een klasgenoot die vond dat xbox alweer zijn beste tijd erop heeft zitten.

    Ook lees je de laatste tijd aardig wat info over de Xbox 2 (next of wat ie ook mag heten)

    nu was ik benieuwd wat jullie van deze stelling vinden.
    En wanneer jullie denken dat xbox dan wel zijn beste tijd heeft gehad als jullie het er niet mee eens zijn.
     
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat nog ff doorgaat hoor. Console-gamen schijnt "in" te worden in 2004. Voor mij heeft ie in elk geval zijn beste tijd er nog lang niet op zitten.
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    wat een onzin, er komen nog zoveel goede spellen en de graphics zijn ook nog goed:{
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Persoonlijk vind ik dat een console pas gaat leven als er goede spellen op te spelen zijn.

    Pas dit najaar vind ik de line-up van de Xbox echt gaan aanspreken (waarbij ik mij al 2 maanden uitermate goed vermaak met diverse XSN titels). Uiteraard heb je mensen die enkel kijken naar wat gaat komen, maar dat zal je dan ook doen als je Xbox 2 kan kopen.

    Ben zelf dus meer praktisch en vind dat Xbox nu pas biedt (gaat bieden) wat eenj 2 jaar geleden is beloofd. Daarbij zijn nog steeds een aantal games niet gereleased waarvoor ik het ding eigenlijk heb gekocht. Dus ik heb iig ook nog wat om naar uit te kijken.
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat was mijn mening ook:)
    verlopig krijgen we halo 2, sudeki en fable om maar een paar voorbeeldjes te noemen nog.

    maar dat is dan dit jaar nog, en er gaan geruchten dat de volgende xbox volgend jaar of dat jaar erop uitkomt.
    Dus dat is dan toch al aardig snel.
    Als je dan nagaat dat (als ie volgend jaar uitkomt) hij maar 3 jaar uit is, vind ik hem niet echt oud.
    En er is naar mijn mening ook nog wel wat meer uit te halen waardoor ie de 5 jaar nog wel ken redden.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  6. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    nah ik vind dat onzin en ikgeloof juist dat de xbox het steeds beter gaat doen 2 mensen deze maand nog tot xbox bekering laten komen dus (en 1 daarvan was nog wel een meid :+
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2004
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou dom zijn van microsoft om zo snel al met een nwe. console te komen, die gasten maken nml. qua productie vette verlies op die machine.Nu gaan er pas de 2de generatie spelletjes uitkomen.Developers weten mischien nu pas het onderste uit de kan te halen (pgr2, halo2, ....), das cashen!Persoonlijk heb ik er weinig zin in om elke 3 jaar een nwe. spelletjes-masjien aan te schaffen.Ik denk dat we op z'n vroegst in 2006 kunnen gaan spelen op de xbox2.En dat is goed!Lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd.. van mij mag de Xbox 2, Xeon, Xbox next of wat het ook word wel even geduld hebben. Persoonlijk vind ik de console nog lang niet dood. Volgens mij komt de beste tijd van de xbox pas rond half 2004 en loopt ergens door tot 2005, met bijv titels als Halo 2, Sudeki, Fable, True fantasy live online, Kameo Elements of Power, Jade Empire.... Nu heb ik wat titels gekozen die mij tot nu toe wel in de smaak valleen...

    Dus xbox beste tijd gehad... Neeh, dat duurd nog wel even :)
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Zeker, maar MS wil niet weer achterlopen op Sony straks omdat Sony hun console anderhalf jaar eerder in de winkel heeft....
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De beste tijd moet nog komen ... vlak voor de launch van xbox next gaat de xbox pieken, zodat meer mensen ook geneigd zijn om straks xbox next aan te schaffen .. dit kan je nu al zien aan de line up van dit jaar en volgend jaar ...
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    de beste tijd van de Xbox komt juist nog, fable halo2 perfect dark blablbala

    _O_ _O_ _O_ Xbox _O_ _O_ _O_
     
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    De xbox heeft niet zijn beste tijd gehad, wel zijn langste....
     
  13. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet..ik wacht nog op een hoop top games en er zullen er dit jaar nog meer bekend worden gemaakt die nog in ontwikkeling zijn.
     
  14. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee beste tijd moet juist nog komen :9
     
  15. Lionhard

    Lionhard Guest

    mm.. they saved the best 4 last (halo 2)
    waar/niet waar? komt er meer "goeds" aan?
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    t is duidelijk dat iedereen wel een beetje dezelfde mening heeft.
    Maar ook is duidelijk dat iedereen zo'n beetje hoge verwachtingen heeft van dezelfde titels.

    maar is het idd niet zoals Lionhard het zegt.
    Niet de beste tijd moet nog komen, maar meer de xbox zal ons verlaten met een KNAL
     
  17. Lionhard

    Lionhard Guest

    hoe dan? hoe gaat xbox ons verlaten?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2004
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    "Top titels" zoals Halo 2, sudeki en fable.

    dat dat zeg maar niet het begin van de beste tijd van xbox is, maar t begin van het einde.
     
  19. Lionhard

    Lionhard Guest

    dat denk ik ook.... ik denk dat na halo 2 de beste tijd wel voorbij is...

    maarrrrrrrrrrrrrrr.... hoe lang gaan mensen van halo2 genieten? dat ligt er ook aan...
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    2 weken?
    SP dan, denk dat de MP wel 6 maanden volhoud.
     

Deel Deze Pagina