1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Stemmen] Jij komt toch weer!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door T-box, 6 mrt 2003.

  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij komt toch weer!

    nog 5 dagen tot provinciale-statenverkiezingen. sjek site Gaan jullie stemmen en zo ja waarop en waarom? Op dezelfde partij als dat je landelijk hebt gestemd? Zo nee waarom niet (niet dat je niet mag stemmen).
    Ik heb d66 gestemd (landelijk) maar ben totaal niet op de hoogte van de provinsiale staten. Denk weer d66 aangezien ze wel een paar goede voorstellen deden de laatste tijd.
     
  2. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik nog niet mag stemmen ( :+ ), weet ik het eigenlijk nog niet. Ik heb al dat nieuws etc.... wel gevolgd, dus als ik mag stemmen zou ik óf VVD óf Groenlinks. ( als mijn berekingen kloppen :9 )
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind de verkiezingen van de Provinciale Staten de grootste onzin. Wat zie je daar nou ooit van terug??? Nee, bij, gemeenteraad en Landelijke verkiezingen stem ik wel, maar voor de provinciale staten ga ik geen moeite doen.
     
  4. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt dat als je kan stemmen je moet stemmen.
    En ik ga voor PVDA of SP
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Provinciale staten regelt o.a. infrastructuur en dat is zeker wel belangrijk.
     
  6. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ja, als het niet belangrijk was zou het niet bestaan.
    Maar het boeit niet zo veel hoor..
     
  7. p1m

    p1m Guest

    groenlinks is genaait
    geef het door: rechts gaat voor..

    als je kan stemmen stem dan.. je kan wel zitten zeuren dat het niet goed gaat maar doe er dan wat aan!
     
  8. Hotshot

    Hotshot Guest

    shut the fuck up, pim is al dood man..sjeesz :D
     
  9. p1m

    p1m Guest

    fok pim voortuin
     
  10. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Extreem Rechts kom op.
    Het werd eens tijd .. zeker met die AEL nu.
     
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    als je met de provinciale verkiezingen meedoet stem je trouwens ook voor de eerste kamer hoor, en dat is ook belangrijk
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan wel wezen, en de Provinciale Staten zullen ook best wel nuttige dingen bewerkstelligen, maar ik heb zo het gevoel dat ze dat best zonder mijn stem af kunnen. Geef nou toe: de Provinciale verkiezingen zijn de minst onbelangrijke verkiezingen van allemaal. Ik weet het niet, op de een of andere manier vind ik het totaal overbodig om daarop te stemmen.
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    ben het eens met de eend, stem alleen voor het landelijke gedoe... Ik merk zelden iets van provinciale staten van wat er allemaal gebeurt daar.
    Overbodig gedoe, ze kunnen het best zonder mij af
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Aha, eindelijk een medestander! Dacht al dat ik de enige vreemde eend in de bijt was die er zo over dacht :D
     
  15. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook zeker niet stemmen voor Provinciale Staten.
    Nergens zie ik partij programma's van wat voor plannen ze nou eigenlijk hebben alleen wat posters met een kop erop en een partij erbij.
    Bovendien vind ik de rol van Provinciale Staten nog al vaag ze zullen best iets doen maar wat precies???
    Ja iets met infastructuur en landbouwbeheer, maarja wat ze nou willen???
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag nog niet stemmen,maar ik overtuig m'n moeder wel wat ze moet stemmen,GroenLinks meestal of de NCPN
     
  17. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je beter orienteren :)
    landelijk bepaalt veel maar de details worden ingevuld door provinsiale staten. Gelderland krijgt bijv. 50 milj. voor onderwijs, provinsiale staten verdelen dat dan weer verder.
    zeker wel belangrijk al hoor je er minder over.
     
  18. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog gestemd vandaag....aag.....aag *echood
    ik wel!
    peace through power:cool:
     

Deel Deze Pagina