stemmen op de beste/ vriendelijkste/ hulpzaamste mod

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Badkiller, 3 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    stemmen op de beste/vriendelijkste/hulpzaamste mod

wat denken jullie (xbw crew) ervan om s te kunnen stemmen op de mods?? ik weet dat er iets is als: starmember maar ik vind dat er ook zoiets moet komen voor de mods

het zou me wel leuk lijke

maar daar kunnen jullie weer anders over denken maja

greetz,.

2. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je ermee bereiken? Je krijgt er alleen maar problemen door en mensen die zich benadeelt voelen...

3. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    nee want je hebt dan alleen maar de hulpzaamste of wat dan ook van (weet k veel) de maand x ,dus niet de slechtste;)

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    De mods zijn gekozen om hun goeie kwaliteiten. Ze hebben dus niet iets nodig van star mod ofzo.

Maar als leukste of aardigste zou het wel gaan denk ik.

5. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    tis maar een ideetje

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja mag toch ook geuit worden, ik heb er niks tegen :)

Eerst maar even de reactie's van de mods afwachten he.

7. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter is lief :)

8. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ik vind alle mods wel goed hun werk doen, sommige zie ik niet vaak posten (in theads waar ik nooit kom) maarre Fardo vind ik heel behulpzaam in Live & Networking... Maarja, de rest van de modjes zijn ook wel ok :+

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand mag de threadtitel wel eens aanpassen, moet je eens op de mainpage kijken :confused:

maar goed ontopic....ik vind wouter t coolst omdat die er al langer is en sinds hij geen echte webmaster/forum admin is, is hij veel rustiger en moddereert hij alleen waar echt nodig. (tenminste dat gevoel heb ik)

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb even de threadtitle aangepast zodat hij niet de frontpage vernaggelde! *slijmt voor liefste/sexy-ste modtitel* :+

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, Err0r heeft Wouter niet meegemaakt zoals hij echt is. :+ ;) Nee, Wouter is wel lief, we zijn allemaal lief. O-)

Weet alleen niet of het zo'n verstandig idee is, misschien dat sommige mod's zich achtergesteld zouden voelen. Wel leuk om te horen hoe er over je gedacht wordt. :)

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    **wou wat terug posten op D.L's post maar vind t toch maar beetje vervelend over andere forummers praten.

13. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik stem voor de MOD die KOTOR filmpjes had gecaptured en had gepost.

Geen namen..

Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, mjah, ik weet ook niet of deze thread opent blijft, dat laat ik aan de echte mod's/admin's over. Dat merken we morgen wel. :cool:

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Me 2, die filmpjes bevallen me wel, deze week als het goed is nog een video review. }:] _O_
    En hij is natuurlijk ook erg behulpzaam :cool:
    Kunnen we niet gewoon een poll hier maken met alle namen van de mods en dan kun je er stemmen :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik stem voor géén verkiezingen. Schiet je namelijk totaal niks mee op, althans, ik zie het nut er niet van in :)

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik stem voor wél verkiezingen, ken je namelijk zien welke mod de members graag mogen en wat die mod precies dan zo goed doet, kunnen de andere modjes weer een voorbeeld aan nemen :+

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mja... ik zie het nut er ook niet echt van in. Wat denken sommige members hier nu mee te bereiken? Dat bepaalde mods/admins/crewleden nu ineens zogenaamd aardig gaan lopen doen om maar eerste te worden in een populariteitspoll? Zoiets werkt alleen als ze er zelf het nut van inzien en ik ben bang dat je dan erg lang kunt gaan wachten.

Ik denk dat het trouwens ook niet echt goed is voor de ego's van bepaalde mensen. Of wel Kobold? ;) :+

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, de gene die mij het meeste geld/games/tv's/pc's/telefoons/andere dure shit geeft krijgt mijn stem.:+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind een mod nominatie thread niet echt nuttig ... De star members nominaties vind ik wel leuk... dan kunnen andere dus ook mods zien hoe het wel moet ... veel mods zijn ontzichtbaar maar toch aanwezig ... en ach als iemand KOTOR filmpjes post maakt hem nog geen goede mod ... Ik heb een tijd geleden zelfs een slechte reputatie gehad en nog steeds ... Ik sloot namelijk heel veel threads (bijna allemaal in Live & Networking) maar ik pluk er eindelijk de vruchten van ... nu nog de Faq (met veel gestelde xbox live vragen afmaken en dan kan ik met pensioen) ... soms ben ik ook te enthousiast en post ik nieuws voor de voeten van de crew weg ... (slechte gewoonte)

... en tja ik moet toch echt beter weten... XBW is een community waar iedereen rond mag lopen en iedereen anders is ... en elke mod is geslecteerd op haar of zijn kwaliteiten ... :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina