heb gestemd. maar ik zou wel eens willen weten welke mongolen op de ps2 stemmen, ok veel goede spellen, maar hij is ook al een paar jaar oud]:-
Vanaf mei hebben we drie consoles, wie wint de "war"? Wat wordt volgens jou de beste console? Sony: Playstation 2 34% Microsoft: XBOX 28% Nintendo: GameCube 14% Welke War? Ik hou het gewoon bij mijn PC! 24% Aantal stemmen: 5257 tsk...X-BoX zal het gaan worden het zal en moet...bunch of ignorent fake-ass wannabe gamers hehehe...
Elke stem telt..welke poll dan ook...X-BOX ZAL WINNEN..WE WILL PREVALE!!!....hehe maar toch dat sommigen de Box onder de PS2 zetten dat snap ik toch echt niet!
me neef heeft ook ps2 sinds de launch, hij speelde ff halo en nu wil hij misschien ps2 verkopen en xbox kopen, dat is lache!
Xbox zit nu op 29%!!! Nog even doorgaan en we komen er wel!! Eigenlijk wel logisch dat de PS2 voor staat. Er zijn veel meer mensen met een PS2 dan met een Xbox, dus over een aantal maanden zal de poll een andere uitslag geven denk ik. Wat de PC gebruikers betreft: ik dacht eerst ook dat ik lekker op mijn PC bleef gamen, maar zelfs met een snelle Athlon XP en een Geforce kaart is gamen toch lang niet zo leuk als met de Xbox. En met een Xbox heb je geen gezeik met windows, met je nvidia drivers, directX wat niet goed werkt en al dat soort gezeik.
Zit wat in , het plezier in n console ligt het daarbij gewoon lekker gamen zonder install zonder upgrades zonder bluescreen