[PC] Stemmen op Game Awards

Discussie in 'Games' gestart door kealf, 23 okt 2004.

1. kealf

kealf Waiting for Briefing

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste zal het wel zijn opgevallen dat TMF flink reclame loopt te maken voor de Game Expo. Hier kan je niet alleen strijden voor de tite: "Best All Round Gamer" hier valt ook te stemmen voor awards voor verschillende genomineerden in verschillende catagorien. Zoals bijv. beste nieuwkomer.
    Ik zelf ga dan op Halo2 af en ook komt in een andere catagorie PGR 2 bij mij aan de orde. Maar stem vooral en probeer de xbox games een beetje een hoog aanzien te geven! www.tmf.nl

*=Kealf=*

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
  3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ben het trouwens niet helemaal eens met de nominaties...

4. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volledig mee eens met elite...

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zal wel weer worden gedomineerd door die breezah sletjes die niks anders kennen dan de sims.. (qua mensen dan). Nominaties zijn idd behoorlijk *** |:-

maar goed, het is 12 en 13 november. Denk je dan echt dat ik mijn huis uitkom :D

Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Trieste TMF shit. Ik hou niet van TMF. Alles moet daar tegenwoordig zowat met ID's. Valt mee dat je voor het stemmen nog geen ID moet hebben. Vraag me af wie die lijst verzonnen heeft, maar goed. Heb even gestemd, kijk er verder niet naar, want resultaten zullen ongetwijfeld anders zijn dan dat ik heb gestemd.

Tevens verplaatst. Dit heeft natuurlijk niets met XBW te maken.

Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey 2k mischien heb je het gemist, maar hij staat in de verkeerde fora.

iig heb ik ook gestemd, ik mist toch een aantal spellen...

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Sjonge jonge Fable niet eens bij de RPG's... Best overall game.. soul calibur 2, doom 3 en prince of percia? LOL

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol welke mongool heeft die nominaties verzonnen... zoek dan tenminste mensen wat nog een beetje verstand van gameland. Lekker veel EA games te vinden natuurlijk weer ;)

10. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Strategy: The Sims: Bustin' Out?:confused: Die game zuigt sowieso, maar het is niet eens een strategiegame...of ben ik nou gek?

Verder hadden ze inderdaad de lijst wel wat uitgebreider mogen maken, Fable had iig wel bij de genomineerden voor New Hit Award (die naam alleen al |:- ) of bij RPG mogen staan. EA heeft weer lekker zijn vinger in de pap, maar Ubi kan er anders ook wat van...Prince Of Persia 3 keer genomineerd. Dat was toch juist één van de grote tegenvallers voor Ubi wat betreft verkoop?

Verder nog heel wat andere opmerkelijke keuzes voor nominatie al zeg ik het zelf. Die hele catagorie Fighting is imo achterhaald als de pest. Soul Calibur II mag niet eens in een adem genoemd worden met die andere 2 titels. En sinds wanneer is Thief een action adventure?...

Over de Sound award ga ik niet eens beginnen..please...voor Xbox' sake heb ik maar mijn stem uitgebracht, niet dat daar wat mee gedaan wordt. Die winnaars staan toch al lang vast.:eek:

Zo hehe...ff lekker mijn gal gespuit op TMF...O-) Commerciele troep...

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Prince of Persia is een heel goed spel hoor :) Deeltje 2 (warrior within) word ook heel goed, kreeg een 9.7 in de oxm.

12. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg tegenvallers betreft verkoop..;) Ik vond het zelf ook één van de beste spellen van het afgelopen jaar. Maar omdat het spel relatief slecht is aangeslagen bij het grote publiek vindt ik het opvallend dat deze er tussen staat. k heb er overigens ook voor gestemd hoor. Ubisoft's pareltje, samen met Beyond Good & Evil, laat de vervolg(en) maar komen.:)

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wie zou dit jaar winnen? The Sims 2, Fight Night 2004 en Need for Speed: Underground? :+

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie het al voor me:

presentator: en hier zijn de winnaars
    winnaar 3e prijs: sims bustin' out
    winnaar 2e prijs: NFS:U
    winnaar 1e prijs: sims 2

en hier is toevallig hetzelfde mannetje als op de TMF awards van EA die alle prijzen tegelijk kan innemen :+

15. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sims busitn out strategy????

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  17. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Is iig meer keuz dan vorig jaar :) Vorig jaar kon je alleen stemmen op Fifa 2004, The Sims en Need for speed : underground :p

18. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Het is gewoon dikke reclame van EA, niks meer en die enkele titel van een ander bedrijf is gewoon nutteloos dat die er tussenstaan want het worden weer gewoon 2 of 3(?!) EA titels. En allemaal sequels die niks of weinig aan originaleteit hebben. Ik vindt het zo al allemaal troep al die zogenaamde Awards. Wat schiet je ermee op, helemaal niks en the Box en TMF zijn al zo commercieel en worden bijna voor dit soort dingen helemaal gesponsoord door EA zelf dus niks verrassends dat EA titels weer overheeersen . :'-(

19. kealf

kealf Waiting for Briefing

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de nominatielijst is verzonnen door een of andere bureaucraat diehet is een keer aan zn 7-jarige dochter heeft gevraagd, maar ach... Ik vin het nog altijd het proberen waard.. meningen zijn verdeeld...

20. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zit de halve wereld inelkaar :mad:hypocriet en corrupt, echt ook bullshit die info op die site beetje geloofwaardig overkomen. T zijn trouwens veel pc gamers die vrij ''standaard'' spellen spelen(maar alsnog ik weetniet of die info betrouwbaar is). Maarja nogmaals europese "top"lijst:confused:bestaat uit voornamelijk standaard games en t overgrote deel door EA, die ook alleen maar gebruik maken van naamsbekendheid en geld. Niet dat dat slecht is van ze, maar ik wijs het er even op :p

Deel Deze Pagina