Stereo setje op xbox 360 af laten spelen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ferheeskens, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ferheeskens

ferheeskens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik ben al heel lang uit aan t vogelen om goed geluid te krijgen tijdens gamen op de xbox 360.
    Als ik call of duty 5 world at war aan het doen ben. krijg ik van dat zacht slecht geluid. Ik hep heel dichtbij de HDTV&xbox een radio met bass hangen.

Kan ik misschien het geluid via die radio af kunnen draaien? de bass is op de radio aangesloten en in de bass zit een rood en wit en in de radio een rood en wit. kan ik hier iets mee? moet ik een nieuw setje kopen? zoja hoe moet ik het aansluiten enzovoorts. ik heb mijn xbox 360 op HDTV aangesloten via een hdmi kabel en het is moelijk om dan nog goed geluid te krijgen via de radio. want bij av zit rood wit geel. de geel in de tv en de wit en rood in de radio klaar mooi geluid enzo. maar slecht beeld heel onduidelijk

A.U.B Ik zou het heel fijn vinden als iemand me hierbij helpt.
    Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hallo ferheeskens, ook al gaat je vraag niet direct over surround (5.1) geluid. Toch raad ik je aan om je vraag even in de centrale audio thread te stellen:

Deze

Daar kunnen we je beter helpen! :) Formuleer je vraag dan ook even wat duidelijker. Bijvoorbeeld: wil je gewoon stereo geluid, of wanneer je een nieuw setje koopt wil je dan 5.1 geluid.

Dan gaat deze op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina