Sterft Xboxworld uit?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Egamer, 14 dec 2004.

1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me alleen af want vaak zie ik steeds minder het nieuws en ook steeds minder de reviews.
    Soms zijn er dagen (behalve Zondag) dat er geen nieuws/reviews word gepost.
    Betekend dit dat XBW uitsterft?

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, het betekent dat er minder games voor de Xbox uitkomen, en dat er nog weinig informatie is nog over de Xbox 2 Games, vandaar dat ze niks posten.

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gefeliciteerd met je 300ste post :p
    en Qua members niet, dat blijft stijgen

4. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel veel games zijn een maand geleden uitgekomen, er zijn dus nu niet echt veel goede games om over te schrijven.

5. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Mja kwa members die bijdragen, gaat het minder en minder.
    De meest kome gewoon voor de prijsvrage ;)

6. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, want steeds zijn er veel prijsvragen en dan komen er nieuwe members, vullen de prijsvraag in en laten niks meer van ze horen.
    Tis niet erg dat er veel prijsvragen zijn, juist leuk.
    Maar denken jullie dat in de maand Februari en Maart (weer een topgames maand) XBW te veel nieuws/reviews post?
    Ik denk het helaas niet..

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vind dat persoonlijk wel meevallen.
    Als ik kijk wat er afgelopen week op de frontpage terecht is gekomen dan was vandaag 1 van de mindere dagen met 2 posts over prijsvraag winnaars.

Maandag: nieuws post + column
    zondag: nieuws post (making off) + review
    zaterdag: 2 nieuwsposts
    vrijdag: 2 nieuwsposts + review
    donderdag: niks
    woensdag: 3 nieuwposts + review

Dat er dagen zijn zonder nieuws hoeft niet te betekenen dat xbw aan het uitsterven is, betekent eerder dat er of geen noemenswaardig nieuws was of dat de redactie (die ook een leven buiten xbw hebben ;) ) iets anders te doen hadden..

8. Ik kijk al nooit meer op nieuwspagina...

Kijk alleen op het forum

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    In een jaar zijn er altijd twee drukke periodes wat nieuws betreft. De eerste periode is de aanloop tot, en tijdens de E3 in mei. In de zomer is het altijd wat rustiger en in het najaar komt de tweede golf met drukte. Inmiddels zijn de meeste games uitgekomen en blijft er op het moment weinig interessants over om wat over te melden, behalve enkele reviews die nog geplaatst moeten worden. Ten slotte zijn wij ook maar mensen en december is voor ons allemaal nu eenmaal een drukke maand, onder andere vanwege festiviteiten. Maar Xboxworld sterft zeker niet uit! :)

10. Blapje

Blapje leetoonar2k5

Leuk Bevonden:
    0
    xbw pwnd en gaat niet dood :D daar is het te populair voor ...

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    pwnt met een t ;)

Maar als je toch behoefte hebt aan meer nieuws, zoek je toch gewoon ff een andere site op erbij?

12. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een eigen site waar door een paar mensen het nieuws wordt gedaan, en toch kom ik terug naar deze site..... is dat dan logish gat xbw uitsterft?
    (de site is ************** )

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou als je niet op de frontpage kijkt dan misje al onze exclusiee nieuws, dat toegegeven toch door andere sites gejat wordt vaak, maar alas.

Het is het einde van het jaar dan is er nooit veel nieuws. Alleen speculatie over wat volgend jaar brengt. Begin volgend jaar gaan er weer aankondigingen komen en worden er zat dingen uit de doeken gedaan. We kunnen niet meer dan ons best doen though.

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben jaloers. :eek:

15. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het is niet mijn site, maar een site waar ik aan mee help;)

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet ook nieuws zijn. er is misschien wel zat nieuws over de Xbox, maar het moet ook nieuws zijn waar je wat aan hebt. En op dit moment is dat er bijna niet, dus heb je ook geen nieuws. En wie zit er nou op nieuws te wachten ? (ik bedoel letterlijk wachten he ;))

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WTF?
    Ik vind dat er de laatste tijd heel veel reviews zijn van XBW. Nieuws is dan wat minder maar dat heeft weinig met XBW te maken, geen nieuws is geen nieuws. Het zou gek zijn al XBW zelf nieuws ging maken.
    Reviews daarintegen zijn er de laaste tijd in overvloed.
    PoP:WW
    Scaler
    Ghost Recon 2
    Halo2
    Crash: T
    Men Of Valor
    The Incredibles
    THUG2
    Street Fighter AC
    NHL 2005
    ...
    Om maar even wat van de laaste 1 1/2 te noemen.

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind zelf wel dat het kwa gezelligheid minder word, beetje bij beetje..
    Kleine beetje wel te verstaan maar toch.. Vond het 2 jaar geleden (toen ik ongeveer hier begon) leuker denk ik.. hmm.. moeilijk uit te leggen.

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    En het jaar is nog niet afgelopen, er volgen nog enkele reviews waaronder X-Men Legends, Lord of the Rings: The Third Age, The Urbz: Sims in the City.

Bovendien kun je vanavond een uitgebreid artikel verwachten van ons interview met mister Lorne Lanning himself, de bedenker van Oddworld.

20. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Rede te meer dus de frontpage te blijven te bezoeken. :9 Ik vind niet dat er te weinig gepost word. Misschien een idee om iedere dag een extra post te maken voor de mensen met de laatste geruchten etc maar die niet goed genoeg zijn voor een zelfstandige post.

Deel Deze Pagina