1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sterrencatalogus

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Modder-Eter, 23 jan 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het lijk me een leuk idee om hier mensen te waarschuwen wanneer de sterrencatalogus geupdate is (zoals vandaag en gisteren). Natuurlijk kan er daarnaast gediscussieerd worden over wat jullie graag in de sterrencatalogus zouden willen zien en wat Nintendo beter kan doen.

    De sterrencatalogus is vandaag en gisteren geupdate en dit staat er momenteel in:

    Nintendo DS Lite Draagtas
    Nintendo Wii Muismat
    "Gouden" Zelda beeld
    Wii Polo's
    Polarium DS
    Pokemon Kindershirts
    en nog wat meer...

    Wees er snel bij, mensen! En houd hier anderen op de hoogte van updates!
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat rekenen ze weer belachelijk veel sterren voor sommige dingen. Heb gisteren zo'n Gameboy micro pouch bestelt.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb net 200 punten tekort voor zo'n Micro pouch :mad:

    Dat "gouden" Zelda beeld is gewoon 20.000 punten. (Mag ie wel van echt goud zijn :+)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Gameboy Micro sok genomen. Hopelijk kan deze wel geleverd worden! Had vorige keer de Super Mario film besteld, maar daar hadden ze er niet genoeg van... En dat beeld is idd VEEL te duur xD
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    muis mat zeker al weg :confused:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb Polarium voor de GBA besteld voor 4000 punten enkele maanden geleden. In die catalogus staat maandenlang niets en dan popt er ineens weer een of meerdere aanbiedingen omhoog. Toch, mooie actie.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had nog een heleboel van die kaartjes liggen, maar kom jammer genoeg net 500 punten te kort voor die sok :9

    Dan maar deze rete vette Mario beltoon, en verder sparen :9
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die beltoon is echt sterverspilling (8) ) (tenminste, als je mp3's als ringtone kan hebben)
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja echt, de meeste van die dingen zijn echt dikke onzin :+
    Als het goed is kun je over een paar maanden standaard in de winkel Wii Points kopen met de sterren :+
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Naja, ik koop toch vrijwel nooit spellen meer voor de DS :9 Ben blij dat ik er laatst 5 heb kunnen verkopen :+

    Heb die mp3 van Mario al van iemand gekregen. Dus geen verspilling meer :cool:
     
  11. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ooit die zelda collectors edition besteld maar die heb ik nooit ontvangen. Ik heb er toen wel over gemaild en in de mail die ik terug kreeg werd ik voor leugenaar uitgemaakt want er zou getekend zijn voor ontvangst. Dit was voor mij al genoeg reden om er niks meer te bestellen. Toch jammer aangezien ik nog veel punten over had.
     
  12. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik bewaar m'n punten voor wanneer ik (ooit, zodra ze die functie eindelijk eens implementeren) deze kan omwisselen voor wii points, virtual console games heb ik meer aan dan aan 't grootste deel van die troep in de sterrencatalogus...ok, dat zelda beeld is ontzettend vet, maar da's ECHT geen 20000 punten waard...besides, hoe moet je in vredesnaam zoveel punten bij elkaar sparen? ik ben al Nintendo VIP sinds de 'cube maar ik heb nu pas 5000 sterren in totaal...
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    vaker bende kopen en vaker de site bezoeken, schat :)
     
  14. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterrencatalogus :thumbs: .
    Heb paar dagen/weekje trug een GameBoy Advance SP [zelda edition] besteld met zelda the minish gap. Echt vet ik kan niet wachte tot hij binnen is want heb ook nog wat advance games die ik dan kan spelen. :)
     
  15. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een goed idee die sterrenkatologus. Je moet eigenlijk een beetje het goede moment afwachten om iets te bestellen. EN zeker niet uitgeven aan allemaal onzin want er staan best mooie dingen in. Heb een paar jaar geleden ook die special edition van Zelda ( verschilldende zelda spellen op 1 schijfje) besteld. En ook gewoon binnen gekregen. En een paar weken geleden het spel PacPix voor de DS. Zou het spel nooit zelf kopen maar als ie gratis is, is dat altijd mooi meegenomen. Heb in totaal denk ik 8000 punten bijelkaar gespaard. Verspreid over heel veel jaar. 20000 is dus wel heel erg veel.
     
  16. Seroth

    Seroth w00t!

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh, no shit, maar dan moet nintendo wel eens met wat boeiendere games uitkomen of wat meer nieuws op de site zetten...Eerlijk gezegd had ik in het begin veel meer van de cube verwacht, maar toen het er op aankwam waren er nauwelijks games die echt het kopen waard waren, en daarnaast kan je natuurlijk ook alleen games van ninty registreren voor punten dus het schiet echt niet op. In de wat...5 of 6 jaar dat ik nu VIP ben van nintendo heb ik in totaal maar iets van 5000 punten bij elkaar weten te sprokkelen, en dat is inclusief de recentelijk aangeschafte wii (waar ik eerst ook maar 250 sterren voor ontving, nu later wel gecorrigeerd en omgezet naar 500 sterren, maar da's alsnog belachelijk weinig als je bedenkt dat de wii net zoveel kost als 4 games, waar je in totaal 1000 sterren voor zou ontvangen)...
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    ik bewaar mn sterren lekker voor de wii points ;)
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg je bij de wii nou ook sterren?

    Ik kon ze nergens vinden in de doos.
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb iets meer dan 10.000 sterren, alleen hebben ze nooit iets leuks :confused: In duitsland en belgie hebben ze veel meer dingen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2007

Deel Deze Pagina